نهال خرمالو ژاپنی

نهال خرمالو ژاپنی همانطور که از اسم این نهال پیداست از نهال های بومی ژاپن میباشد طعم میوه آن شیرین و مطبوع است و برگهای پهن و سفتی دارد . این خرمالو ممکن است گس یا غیرگس باشد غالبا در زمان رسید کمتر گس هست . این خرمالو از رقم خرمالوهای غیرگس است . نهال خرمالو از ارقام نهال های بسیار تجاری . مناسب برای مناطق سردسیری است . این نهال میوه ای بسیار شیرین و بازار پسند و زودبازده و ماندگاری بالا دارد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای خریدارن گرامی عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند .

نهال خرمالو ژاپنی

نهال خرمالو ژاپنی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال خرمالو  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال خرمالو با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال خرمالو   )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال خرمالو ژاپنی

نهال خرمالو ژاپنی

مشخصات :

میوه نهال  متوسط تا درشت و به رنگ سرخ می باشد. نهال  دارای گل نر و ماده از یکدیگر جدا روی دو پایه قرار دارد. گلهای دو جنسی روی درختان دیده می شود. گلهای نر بیشتر بصورت ۲ تا ۳ تایی روی گیاه پدیدار می شوند. و از گلهای ماده کوچکتر می باشند. گلها معمولا روی شاخه های یکساله ظاهر می شوند . و گاهی میوه نهال  روی شاخه های سال جاری تشکیل می شوند . که این نکته در زمان هرس درختان خرمالو باید مورد توجه قرار گیرد. میوه نهال  اشتها آور برای درمان اسهال ،سینه درد،بیماریهای کبدی و کلیوی ، کاهش چربی خون ،گلودرد خاصیت دارد. طعم میوه نارس خرمالو گس مزه است . ولی بعد از چیده شدن هم توانایی رشد کردن دارد.

شرایط محیطی:

نهال  بیشتر در مناطق گرمسیر کشت می گردد. میزان آبیاری نهال  در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی گوناگون می باشد. پس در ازای هر روز از فصل بهار نیم لیتر و به ازای هر روز از فصل تابستان ۱ لیتر آب مدنظر است. فاصله ی کاشت نهال در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۴٫۵*۳٫۵ و ۴*۳ متر می باشد. ودر زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر مد نظر قرار می گیرد. گرده افشان مناسب خرمالو ژاپنی در باغ های خرمالو بصورت کاشت هر ۳۰ اصله نهال  یک اصله گرده افشان مناسب از ارقام نهال خرمالو کاشت می شود.

نهال خرمالو ژاپنی

نهال خرمالو ژاپنی

ارقام نهال خرمالو :

نهال خرمالو پایه کوتاه

نهال خرمالو موزی

نهال خرمالو انبه ای

نهال خرمالو ایورکا

نهال خرمالو گوجه ای

نهال خرمالو اصلاح شده

نهال خرمالو انبه ای
نهال خرمالو موزی
نهال خرمالو پایه کوتاه
نهال خرمالو تاباتا
نهال خرمالو ژاپنی

نهال خرمالو موزی

نهال خرمالو موزی درخت خرمالو انبه ای نهال خرمالو موزی بومی کشورهای ژاپن و چین می باشد و بطور کلی از شرق آسیا منشاء گرفته است سابقه کشت این محصول در کشور چین و ژاپن گزارش شده است. جنس خرمالو «Diospyros» می باشد خرمالو موزی گیاهی است دو پای…

نهال خرمالو

نهال خرمالو  نهال خرمالو،خرمالو،درخت خرمالو،خرمالو، دارای ارقام گوناگونی است که در مناطق مختلف دنیا گسترده است. در حال حاضر چند رقم خرمالو در ایران وجود دارد. 1-،خرمالو، فویوکاکی : میوه آن شبیه سیب گلدن و مقدار تانن آن کم است بطوریکه میتوان…
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *