نهال زردآلو عسگرآباد

نهال زردآلو عسگرآباد نیز یکی از ارقام نهال زردآلو میباشد . این نهال میوه ای ترد و سفت و قلبی شکل دارد . باردهی خوشه ای و رقم زردبازده و پربار است . زمان رسید میوه این نهال در اواخر خرداد ماه است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید نهال دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . 

نهال زردآلو عسگرآباد

نهال زردآلو عسگرآباد

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال زردآلو )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال زردآلو عسگرآباد

نهال زردآلو عسگرآباد

مشخصات : 

میوه این نهال در اوایل مرداد ماه مشاهده می شود. این نهال در اکثر مناطق کشور قابل کشت است . با کاشت این نهال میتوانید میوه هایی بسیار خوش طعم داشت. بارور بودن این رقم را می توانید از رنگ نارنجی تیره بودن متوجه شوید.این  نهال می تواند گزینه مناسبی برای تولید زردآلوی خشکباری باشد.

و با استفاده از  این نهال می توانید بهترین خشکبار را تولید کنید. زردآلو تولید شده توسط این  نهال  می تواند برای تولید مربا و کمپوت میوه مورد استفاده قرار گیرد .

شرایط محیطی :

میوه های خوب و با کیفیت مستلزم نور کافی است .گرچه تا حدودی سایه را متحمل می شود. شکوفه  نهال زردآلو در اردیبهشت ماه به ثمر می نشیند . و در ابتدای این ماه منظره باغ یا باغچه شما با این شکوفه ها دیدنی خواهد شد. این نهال مقاوم به گرما تا دمای 38 درجه می باشد و متحمل به سرمای 15- درجه است.

میانگین نیاز ابیاری این نهال سالیانه , وابسته به محل کاشت 5000 الی 7000 متر مکعب است. فاصله کاشت این نهال با توجه به عادت رشدی 3*4 و چالگود اولیه آن مناسب است که 1متر یا 70 سانتی متر کنده شود و زیرآن با کاه زهکشی شود.

نهال زردآلو عسگرآباد

نهال زردآلو عسگرآباد

ارقام نهال زردآلو:

نهال زردآلو جهانگیری
نهال زردآلو سلطنتی
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو دیرگل
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو مقاوم به سرما
نهال زردآلو عسگرآباد
نهال زردآلو پیش رس
نهال زردآلو قرمز
نهال زردآلو زودرس

نهال زردآلو تلتون
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو انبه ای
نهال زردآلو رکسانا
نهال زرد آلو ملایر
نهال زردآلو قیصی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *