نهال زرد آلو نصیری

نهال زرد آلو نصیری یکی دیگر از ارقام نهال زردآلو میباشد که این نهال میوه ای ترد و سفت و قلبی شکل است . زمان رسید این میوده در اواخر خرداد ماه است و باردهی خوشه ای و زردبازده و پربار است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند .

نهال زردآلو نصیری

نهال زردآلو نصیری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال زردآلو )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال زردآلو نصیری

نهال زردآلو نصیری

مشخصات : 

میوه نهال زردالو نصیری شیرین و خوش طعم می باشد. و دارای مقدار بالایی آنتی اکسیدان می باشد. املاح معدنی از مهم ترین موادی هستند که می توان آن ها را در میوه این نهال ؛ یافت. اگر به دنبال کاشت نهالی هستید که علاوه بر تامین ویتامین ها و املاح مورد نیاز شما زیبایی خاصی به خانه شما ببخشد.  

شرایط محیطی :

این نهال سرمای بهاره حساس می باشد. و در این فصل باید مراقبت های ویژه ای از نهال به عمل آورد. هوای معتدل بهترین گزینه برای رشد این رقم نهال زردآلو نصیری می باشد. برای کاشت  نهال  بهتر است فاصله شش متری یا هفت متری بین دو نهال رعایت شود.

برای پرورش نهال از روش قلمه زنی استفاده شود. تا محصول بهتری را داشته باشید.خنک شدن آب و هوا به  نهال ؛ کمک می کند که خوش طعم ترین و زیبا ترین میوه ها را برایتان هدیه دهد. فاصله ی کاشت نهال  در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۳٫۵*۳ متر کاشت می شود.

اما در طمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر مد نظر است. میزان آبیاری درخت زرداو نصیری در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی گوناگون میباشد. به ازای هر روز از فصل بهار دو لیتر و در ازای هر روز از فصل تایستان ۳ لیتر آب مدنظر است.

نهال زردآلو نصیری

نهال زردآلو نصیری

ارقام نهال زردآلو : 

نهال زردآلو جهانگیری
نهال زردآلو سلطنتی
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو دیرگل
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو مقاوم به سرما
نهال زردآلو عسگرآباد
نهال زردآلو پیش رس
نهال زردآلو قرمز
نهال زردآلو زودرس

نهال پسته فندقی
نهال پسته بنه
نهال پسته بادامی
نهال پسته احمد آقایی
نهال پسته اکبری
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *