نهال زردآلو ملایر

نهال زردآلو ملایر نیز یکی از ارقام نهال زردآلو میباشد . این نهال با میوه ای سفت و ترد و قلبی شکل است . باردهی خوشه ای دارد و محصولی پربار و زودبازده است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خردع عرضه میکند خریداران گرامی میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال زردآلو ملایر

نهال زردآلو ملایر

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال زردآلو )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال زردآلو ملایر

نهال زردآلو ملایر

مشخصات: 

 میوه نهال زرد آلو ملایر  زردرنگ می باشد . شکل میوه نهال پهن وکمی کشیده است.  با رنگ زرد و لکه های قرمز طرفداران زیادی بین مردم دارد. میوه  این نهال  اوایل خرداد ماه می رسد و برای تازه خوری و خشکبار بسیار مناسب است .

 بسیار پربار و زود بازده میباشد . و عمر اقتصادی آن 25 سال میباشد. وبا گذشت زمان کیفیت خود را از دست میدهد. معمولا ارقام  خودبارور میباشند. و احتیاج به رقم گرده زا را ندارند .  یکی از ارقام تجاری در دنیا بحساب می اید.( خرید نهال زردآلو )

شرایط محیطی:

نهال زرد آلو ملایر  نسبت به سرما مقاومت زیادی دارد. می توانند دمای 15 تا 25 درجه زیر صفر را تحمل کنند. نهال  در اب و هوای گرم رشد بهتری دارند . و در مناطق سرد باید در برابر نور خورشید کاشته شود .  زمستان های سرد و تابستان های گرم و خشک برای رشد و میوه دهی خوب است .

 فاصله کاشت هر نهال از یکدیگر 3- 4 متر است.در اراضی قابل نفوذ گرم بهتر از اراضی رسی و مرطوب رشد می کند و میوه می دهد . در سال اول رشد به ابیاری بیشتری احتیاج دارد. در صورت ایجاد کوچک ترین زخم مورد حمله آفات قرار میگیرد .

نهال زردآلو ملایر

نهال زردآلو ملایر

ارقام نهال زردآلو:

نهال زردآلو جهانگیری
نهال زردآلو سلطنتی
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو دیرگل
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو مقاوم به سرما
نهال زردآلو عسگرآباد
نهال زردآلو پیش رس
نهال زردآلو قرمز
نهال زردآلو زودرس

نهال زردآلو تلتون
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو انبه ای
نهال زردآلو رکسانا
نهال زرد آلو ملایر
نهال زردآلو قیصی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *