نهال سیب تو سرخ

نهال سیب توسرخ یکی از ارقام از درختان سیب میباشد نهال این نوع سیب در نهالستان برگ سبز به صورت عمده و خرده زیر نظر جهادکشاورزی تولید و عرضه میشود. به دلیل داشتن میوه ای با مغز قرمز به نهال سیب تو سرخ نیز مشهور است . میوه آن دارای طعمی شیرین میباشد .

نهال سیب تو سرخ

نهال سیب تو سرخ

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد .

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

فروش نهال به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران- گرگان – شیراز – کرمانشاه-گیلان – اصفهان – کرج -تبریز- شاهرود-مشهد- و …..

خرید نهال با تخفیف ویژه از نهالستان برگ سبز دریافت قیمت نهال سیب سال جاری از نهالستان و فروش ارقام نهال سیب در نهالستان

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال سیب تو سرخ

نهال سیب تو سرخ

مشخصات :

تنوع زیاد سازگاری کلیمای سیب، باعث گردیده است که این درخت وسیع ترین درخت کشت شده در منطقه معتدله باشد ، بعضی از ارقام در 70 روز میرسند و  برخی دیگر 180 روز یا بیشتر وقت لازم دارند تا برسند. بعضی خیلی مقاوم هستند و  برخی دیگر نسبتا´حساس میباشند. دارای نیاز سرمایی طولانی و برخی دیگر یـک دوره خیلی کوتاه نیاز به سرما دارند. به علت تنوع ژنتیکی ، عمومیت دادن در مورد نیازهای آب و هـوایی ویژه سیب را مشکل میسازد ولـی بطور کلی نیاز سرمایی سیب 1600 ساعت دمـای زیر ْ7  ساتیگــراد میباشد. در زمستان اگر سردی هوا از ْ40-  ساتیگراد تجاوز نماید صدمه زیادی به خود درخت و ریشه آن خواهد رسید.( خرید نهال سیب )

شرایط محیطی  :

بطـور کلـی ریشه سیب در مقایسه با سایر انواع درختان میوه سردسیری به شرایط مرطوب و کمی هوا مقاومت بیشتری نشان میدهد کـه البته درجه مقاومت آن در ارقام و گونه های مختلف متفاوت است ولـی این بـدان معنـی نیست کـه به تصور مقـاوم بـودن ریشه سیب از مساعدکرن خاک از نظر تنفس و زهکشی غافل بود.  بافت خاک و قابل نفوذ بودن آن به هوا در کیفیت میوه اثر مشهودی دارد، به همین جهت خاکهای شنی- رسی یا رس- شنی را به خاکهای سنگین رسی یا زیاد سبک سنگلاخی و شنی ترجیح می دهند و بهترین خـــاک شنی لــومی باعمق 5/2- 2 مـــتر و با زهکش مطلوب و قابلیت نگهداری رطوبت  وPH  بین 8/6 – 5/6 است.( خرید نهال سیب با تخفیف )

نهال سیب تو سرخ

نهال سیب تو سرخ

ارقام دیگر نهال سیب : 

نهال سیب گلاب
نهال سیب فرانسوی
نهال سیب توسرخ
نهال سیب پاکوتاه
نهال سیب ترش
نهال سیب سبز فرانسوی
نهال سیب آبی
نهال سیب میراکل
نهال سیب جرومین
نهال سیب سبز

نهال سیب لبنان
نهال سیب گلاب
نهال سیب قرمز مراغه
نهال سیب سفید قندی
نهال سیب آبی
نهال سیب سیاه
نهال سیب ترش
نهال سیب سفید
نهال سیب سبز فرانسوی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *