نهال سیب قرمز 

نهال سیب قرمز: درخت سیب فرانسه بصورت نیمه عمود رشد می کند. این گونه به نسبت، بازدهی بالایی دارد. و میوه در تمامی آن یکسان و فاقد سال آوری می باشد. درشتی متوسط، رنگ پوسته میوه قرمز تیره و زرد می باشد بسیار سفت و شیرین بوده و آبدار و لذیذ می باشد.برای سفارش نهال میتوانید از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070-09143338362 خریداری کنید .(خرید نهال سیب قرمز )

نهال سیب قرمز

نهال سیب قرمز

نهالستان سبز میرزایی سیب ایران انواع نهال های سیب فرانسوی را به فروش میرساند.
با وجود آنکه سیب هایی که در باغات کشور برداشت میشوند. از نظر کیفیت در سطح خوبی نیستند. کارشناسان امور باغی ما اقدام به تکثیر نمودن انواع گونه نهال های خارجی نمودند. این نوع نهال ها طبق تجربه ای که در خارج از کشور بدست آوردیم دارای باردهی فوق العاده زیاد و با کیفیت صادراتی میباشند. سیب سبز در کشور به ندرت برای صادرات برداشت میشود. بنابراین ما برای باغداران منطقه شمالغرب و شمال کشور میرسانیم. که با وارد کردن گونه نهال پیوندی خارجی و تکثیر نمودن آن توانسته ایم سفارشات زیادی را فراهم نماییم. لذا شما باغداران نیز در صورت تمایل به پرورش سیب فرانسوی میتوانید با بازرگانی سیب ایران تماس بگیرید. تا ما نهال سیب سبز فرانسه را برای شما در اسرع وقت فراهم نماییم.نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت حضوری و غیر حضوری از نهالستان برگ سبز زیر نظر ادراه جهاد کشاورزی به طور مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان جناب مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند .

نهال سیب قرمز

نهال سیب قرمز

مشخصات :

نهال سیب قرمز مراغه یکی از ارقام بسیار تجاری است. رنگ پوست این نهال به رنگ قرمز تیره و میوه آن بسیار خوشمزه و لذیذ و آبدار و سفت است. ارقام این نهال به دو رقم سفید و قرمز است. این نهال بسیار بلند و بسیار توسعه یافته بوده که بیشتر در باغ های مراغه پرورش داده میشود. این رقم نهال باید در دو ماه آخر فصل رشد هوایی خنکی داشته باشد. در غیر این صورت طعم و قدرت پنهانی میوه این نهال از بین خواهد رفت. این نهال از جمله درختانی است که در مناطق سرد سیری و معتدل رشد بسیار خوبی دارد. با جوتنه تخم مرغ شکلی با چندین فلس بر روی هم خوابیده می باشد.( خرید نهال سیب با تخفیف )

شرایط محیطی :

نهال سیب قرمز مراغه این درخت وسیع ترین درخت کشت شده در منطقه معتدله است. ، بعضی از ارقام در71 روز میرسند و  برخی دیگر181 روز یا بیشتر وقت لازم دارند تا برسند. بعضی خیلی مقاوم هستند و  برخی دیگر نسبتا´حساس میباشند. دارای نیاز سرمایی طولانی و برخی دیگر یـک دوره خیلی کوتاه نیاز به سرما دارند. به علت تنوع ژنتیکی ، عمومیت دادن در مورد نیازهای آب و هـوایی ویژه سیب را مشکل میسازد ولـی بطور کلی نیاز سرمایی سیب 1610 ساعت دمـای زیر ْ7  ساتیگــراد میباشد. در زمستان اگر سردی هوا از ْ40-  ساتیگراد تجاوز نماید صدمه زیادی به خود درخت و ریشه آن خواهد رسید.بطـور کلـی ریشه سیب در مقایسه با سایر انواع درختان میوه سردسیری به شرایط مرطوب و کمی هوا مقاومت بیشتری نشان میدهد.( خرید نهال سیب )

نهال سیب قرمز

نهال سیب قرمز

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید نهال های انواع درخت شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :09104101070 شماره :09306363005 به مدیریت مهندس رضا میرزایی.

و همینطور شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید و یا با شماره های 09144101070,09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

مدیر

نهال سیب لبنان
نهال سیب گلاب
نهال سیب قرمز مراغه
نهال سیب سفید قندی
نهال سیب آبی
نهال سیب سیاه
نهال سیب ترش
نهال سیب سفید
نهال سیب سبز فرانسوی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *