نهال سیب لبنان قرمز

نهال سیب لبنان قرمز یکی از رقم های مهم تجاری میباشد سیب لبنان برای اولین بار در سال 1881 در آمریکا شناخته و معرفی شده است . این رقم از کشور لبنان وارد ایران شده است و داری سطح بیشتر کشت در کشور میباشد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای شما مشتریان گرامی عرضه میکند برای سفارش و خرید نهال میتوانید بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070ـ09306363005 تماس حاصل فرمایید.

نهال سیب لبنان قرمز

نهال سیب لبنان قرمز

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.(فروش نهال سیب با تخفبف)

فروش این نهال سیب به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود.

فروش نهال سیب لبنان قرمز  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های :تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و …..

خرید نهال سیب باتخفیف ویژه از نهالستان برگ سبز دریافت قیمت نهال سیب سال جاری از نهالستان و فروش ارقام نهال در نهالستان

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر:09143338362

نهال سیب لبنان قرمز

نهال سیب لبنان قرمز

مشخصات:

نهال سیب لبنان قرمز باید به این نکته مهم اشاره کرد که نهال سیب لبنان در سه واریته پاکوتاه و نیمه کوتاه و استاندارد در بازار وجود دارد که تمرکز فروش نهال سیب قرمز در هر منطقه ای با توجه به شرایط خاص و نیاز روز باغداران هر منطقه بر یک یا هر سه واریته خواهد شد . 

بهترین گرینه برای باغداران  در زمان احداث انتخاب یک پایه استاندارد و مقاومت نهال در شرایط خاص منطقه و سپس پیوند رقم بر روز پایه است . و یکی دیگر از با اهمیت ترین ویژگی زمان مناسب و  سازگار برای کشت است .

مناسب ترین زمان برای کشت اوایل بهار قبل از باز شدن جوانه ها است . عمر اقتصادی این درخت بین 40 الی 50 سال است البته بهتر است بدانید چنانچه نگهداری اصولی از درختان سیب به عمل نیاید و با کود های مورد نیاز تقویت نشود این تعداد سال عمر مفید و به مراتب کمتر خواهند داشت . 

شرایط محیطی : 

این نهال یکی از سازگارترین نهال در اکثر مناطق می باشد سیب لنبان مقاوم به سرمای زمستان و گرمای تابستان است . هامنطور که میدانید تهویه به معنای عبور و مرور هوا در بین درختان و شاخه های آن و عبور نور در بین شاخه ها برای رشد و توسعه درختان سیب قرمز لبنانی ضروری است بهتذین فاصله برای سیب لبنان 3/5الی 4/5 می باشد . زمان کشت بهتر است قبل از حفر گودال ها به عرض 60 سانتی متر و عمق 40 سانتی متر حفر و با کود پوسیده حیوانی تقویت گردد . خاک مناسب برای این نهال کمی اسیدی و رطوبت مناسب و زهکشی خوب صورت بگیرد خاک لومی بهترین عملکرد را در این رقم سیب به ارمغان آورده است . 

نهال سیب لبنان قرمز

نهال سیب لبنان قرمز

ارقام نهال سیب :

نهال سیب
نهال سیب گلاب
نهال سیب فرانسوی
نهال سیب توسرخ
نهال سیب ترش
نهال سیب سبز فرانسوی
نهال سیب آبی
نهال سیب جرومین
نهال سیب سبز
نهال سیب میراکل

نهال سیب لبنان
نهال سیب گلاب
نهال سیب قرمز مراغه
نهال سیب سفید قندی
نهال سیب آبی
نهال سیب سیاه
نهال سیب ترش
نهال سیب سفید
نهال سیب سبز فرانسوی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *