نهال هلو انجیری عسلی

نهال هلو انجیری عسلی یکی از ارقام نهال هلو است که از رقم های تجاری محسوب میشود . این نهال با رنگ و طعم خاصی دارد. در میان باغداران محبوبیت زیادی پیدا کرده است . فروش این نهال بصورن عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان عرضه میگردد . مشتریان گرامی میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز  بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . برای خرید مطمعن و بدون دغدغه میتوانید بصورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر نهالستان تماس بگیرید . 

نهال هلو انجیری عسلی

نهال هلو انجیری عسلی

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی می باشد . 

فروش این نهال  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود.

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال هلو انجیری عسلی

نهال هلو انجیری عسلی

مشخصات : 

نهال هلو درختی با اندازه متوسط ​​تا کوچک است. هلو انجیری عسلی دارای گوشت زرد و هسته ای سخت و مخملی است. برگهای آن مقعر است. مقاومت هلو در برابر سرمای زمستان کمتر است . برای کاشت نهال هلو انجیری باید زمین را صاف کرد و زمین را به اندازه 50 سانتی متر شخم زد و و بعد از آن خاک را زهکشی کرد. ریشه درختان باید در خاکی باشند که اکسیژن به اندازه کافی در آن باشد و خاک کمبود تهویه نداشته باشد. اگر آبیاری به صورت غرقابی باشد، ریشه ها آسیب می بینند .

شرایط محیطی : 

خاک های سنگین که زهکشی مناسبی نداشته باشد آب را در خود نگه میدارد و برای کاشت هلو انجیری نامناسب است.خاک های لومی شنی مناسب کاشت است . خاک های مخلوط شده با برگ، پیت موس و شن برای کاشت این درختان بسیار مناسب می باشد.هرس درختان هلو در هر سال انجام می شود . تا درختان به تولید شاخه های جوان تشویق شوند.

در دمای بین 9- و -13 درجه سانتیگراد ، جوانه ها سریع خشک میشوند. هلو مقامت زیادی در برابر گرمای تابستان دارد. در تابستان های گرم میوه های آنها با کیفیت تر خواهند بود. ریشه حساس بوده و در اثر سیل آسیب پذیر است. این درخت برای رشد بهتر به خاکی که زهکشی مناسب با عمق 1 متر نیاز دارد. هلو انجیری عسلی از سال سوم شروع به تولید محصول تجاری خود میکند. عمر اقتصادی هلو تقریبا 15سال است. برای پرورش هلو بهتر است از خاکهای قلیایی و آهکی استفاده شود.نیاز آبیاری درختان هلو بسیار زیاد است. در تابستان هفته ای دو بار آبیاری نیاز دارد. ولی توجه داشته باشید که ابیاری به صورت غرقابی و ایستا به ریشه درختان آسیب جدی می رساند.

نهال هلو انجیری عسلی

نهال هلو انجیری عسلی

ارقام دیگر نهال هلو :

نهال هلو انجیری عسلی
نهال هلو انجیری زعفرانی
نهال هلو قجیرقانات
نهال هلو زعفرانی
بهترین نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو زودرس
نهال هلو پاکوتاه
نهال هلو قجیرقانات

نهال هلو انجیری مور
نهال هلو جوادی
نهال هلو قزل سری
نهال هلو مخملی
نهال هلو کاظمی
نهال هلو آلبرتا
نهال هلو انجیری بلک
نهال هلو انجیری خونی
نهال هلو انجیری زودرس
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *