نهال هلو زعفرانی

نهال هلو زعفرانی قدرت رشد بالا،گلدهی اواخر فروردین،زودرس،زمان رسیدن میوه اواخر خرداد ماه،میوهنهال هلو زعفرانی قدرت رشد بالا،گلدهی اواخر فروردین،زودرس،زمان رسیدن میوه اواخر خرداد ماه،میوه ها گرد و کشیده و پوست قرمز تیره با زمینه زرد،هسته جدا می باشد. نهال گرد و کشیده و پوست قرمز تیره با زمینه زرد،هسته جدا می باشد.نهال هلو زعفرانی

نهال هلو زعفرانی توسط نهالستان برگ سبز به تمامی نقاط کشور ارسال میشود تمامی ارقام هلو با بسته بندی ویژه و به صورت تضمینی از قبیل خرید نهال هلو در کرج – مازندران -تهران – اصفهان – مشهد و … به صورت تضمین 2 ساله به فروش میرسد .

نهال هلو

هلو زعفرانی

نهال هلو

هلو از درختان مناطق معتدل گرم بوده، به سرماهای شدید زمستان و گرمای بیش از حد حساس می باشد. درختان هلو در شرایط مناسب بین ۲۰ الی ۳۰ تن در هکتار محصول تولید می کنند. درخت هلو را نباید در خاکهای رسی که رطوبت را زیاد در خود نگه می دارند کشت کرد. کشت هلو در شرایط گرم وخشک موفقیت آمیز بوده و میوه های مرغوبی تولید می شود. هلو سرمای ۲۰- (منفی ۲۰) درجه سانتی گراد را تحمل می کند. فاصله مناسب برای کاشت درخت هلو به صورت ردیفی ۵ الی ۶ متر در نظر گرفته می شود. میوه های هلو به صورت تازه خوری، تهیه آب میوه و کنسرو مورد استفاده قرار می گیرند. 

خرید نهال هلو سرخابی-فروش نهال هلو کرج-فروش نهال هلو البرتا

انواع نهال هلو موجود در نهالستان میرزایی

  1. هلو آلبرتا
  2. هلو زعفرانی
  3. هلو هسته جدا
  4. شلیل مغان
  5. شلیل شمس
  6. شلیل کیوتا و …

سایر لیست نهال هلو

فروش نهال هلو در مازندران
فروش نهال هلو مشهد
فروش نهال هلو اصفهان
خرید عمده نهال هلو

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید نهال های انواع درخت شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

خرید نهال هلو تضمینی با تخفیف ویژه – 

و همینطور شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید .و یا با شماره های 09144101070,09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

قیمت نهال هلو انجیری
فروش نهال هلو انجیری
قیمت نهال هلو زعفرانی
قیمت نهال هلو دماوندی
قیمت نهال درخت هلو
فروش نهال درخت هلو

نهال هلو زعفرانی

ویرایش مدیر

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *