نهال هلو قزل سری

نهال هلو قزل سری از ارقام بسیار تجاری بوده و میوه این رقم نهال مناسب برای تازه خوری و میوه ای زیبا و رنگ گوشت آن قرمز رنگ است . و از ارقام نهال کمیاب بوده و زمان رسید این نهال در اواخر تابستان است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده است . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز زیر نظر اداره جهاد کشاورزی و اصناف و بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون واسطه داشته باشید . کیفیت کار ما اعتبار ماست .

نهال هلو قزل سری

نهال هلو قزل سری

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال هلو قزل سری

نهال هلو قزل سری

مشخصات : 

خرید نهال هلو  یکی از محصولات  است که  کشاورزان  انجام میدهند.  یکی از پربارترین نهال های هلو است که به صورت دایم محصول زیادی را تولید می کند. نهال هلو  گل دهی خود را از اواخر فروردین ماه شروع می کند . در اواخر مرداد ماه می توانید محصول  آن را برداشت کنید . نهال هلو انجیر ی رشد زیادی  در مقایسه با نهال های هلو دیگر دارد. از این رو کشاورزان که می خواهند محصول خود سریع برداشت کنند این نهال را تهیه میکنند . میوه های این نهال پوست مایل به سبز و بیضی شکل هستند. بسیار درشت میوه و معروف به هلو بشقابی است.

شرایط محیطی :

این نهال در زمستان های سرد رشد بسیار خوبی دارند. به همین خاطر بهتر است که آنها را در مناطق سرد سیری بکارید. با این روند رشد خوب و مناسبی خواهند داشت . بنابراین باید دقت لازم را داشته باشید که بهترین منطقه را انتخاب کنید تا میوه های زیادی را از نهال دریافت کنید. برخی از آنها که در این مناطق رشد نکنند بدون شک میوه کمتری خواهند داشت و به خوبی رشد نمی کنند.

نهال هلو قزل سری

نهال هلو قزل سری

ارقام دیگر نهال هلو : 

نهال هلو انجیری عسلی
نهال هلو انجیری زعفرانی
نهال هلو قجیرقانات
نهال هلو زعفرانی
بهترین نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو زودرس
نهال هلو پاکوتاه
نهال هلو قجیرقانات