نهال هلو مخملی

نهال هلو مخملی یکی از ارقام نهال هلو می باشد که  بسیار تجاری و بازار پسند است . میوه ای این نهال برای تازه خوری مناسب است . میوه ای درشت با رنگ بنفش و خاصیت انبار داری بالا و زمان رسید آن در اواسط مرداد ماه است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند . این نهال را حضوری یا غیرحضوری بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهید . ما به کیفیت نهال اهمیت ویژه میدهیم .

نهال هلو مخملی

نهال هلو مخملی

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال هلو مخملی

نهال هلو مخملی

مشخصات :

این رقم نهال هلو جزو ارقام پربار به حساب می آید . و در هر هکتار بیش از 79 تن میوه دهی دارد . میوه این رقم نهال هلو دارای رنگ سرخ و مخملی می باشد . بیشتر از 26 سال عمر نمی کند . در اولین ماه از فصل بهار گلهای آن شکوفا می شوند . و میوه آن تیرماه برداشت می شود . بسیار بازار پسند و جزو ارقام زود رس می باشد . ارتفاع این نهال حدود 4 الی 8 متر می باشد. از جمله آفات و بیماریهای این رقم نهال هلو میتوان به بیماری سفیدک اشاره کرد . نهال هلو سه سال بعد از کاشت شروع به باردهی و گلدهی می کند .

شرایط محیطی :

نسبت به آب و هوای گرم مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . ولی نسبت به سرما مقاومت خوبی ندارد . خاکهای لومی شنی مناسب ترین خاک برای کاشت این رقم نهال هلو می باشد . فاصله کاشت این نهالها باید 4-4 متر صورت گیرد . هرس این رقم در اواخر فصل پاییز و فصل زمستان انجام می شود . نسبت به آبیاری زیاد حساسیت دارند و سبب از بین رفتن گیاه می شود .

نهال هلو مخملی

نهال هلو مخملی

ارقام دیگر نهال هلو :

نهال هلو زعفرانی
نهال هلو قجیر قانات
نهال هلو انجیری زعفرانی
بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
ارقام نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو درشت