نهال هلو پیش رس

نهال هلو پیش رس یکی از ارقام نهال هلو میباشد این نهال از رقم های تجاری است و خیلی زودبازده و طعم شیرینی دارد. زمان رسید این نهال در اوایل تیر ماه است . و در بازار مورد پسند خیلی از افراد است . نهالستان برگ سبز این نهال را به صورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . 

نهال هلو پیش رس

نهال هلو پیش رس

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی می باشد . 

فروش این نهال  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود.

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال هلو پیش رس

نهال هلو پیش رس

مشخصات : 

نهال هلو پیش رس درختی خزان دار است . که به واسطه میوه های خوش رنگ وخوش عطر و طعم طرفدارن بسیاری دارد . این نهال از رقم های دیر گل بوده و مقاومت نسبتا مناسبی برای سرماهای بهاره دارد . باردهی فوقالعاده ای دارد . و بار دهی درخت شلیل به منظور بار دهی بهینه که برای هلو پیش رس از ارقام گرده افشان مناسب است . این نهال از ارقام نهال تجاری در دنیا است و تعداد محصول هلو تجاری در واحد کیلو گرم حدود 10 عدد می باشد . میزان باردهی این نهال در هر هکتار بیش از 49 تن است . عمر اقتصادی این نهال 8 سال است . ارتفاع این نهال به 3 الی 4 متر میرسد . 

شرایط محیطی :

این نهال را میتوان در مناطق نیمه سردسیر و معتدل و کوهستانی کاشت نمود و نکته مهم برای کاشت این نهال قطر و عمق مختص چاله ها می باشد چاله های مورد نظر برای این نهال باید 80 در 80 در 80 باشد . و دیگر نکته مهم این نهال این است که به فاصله کاشت نیز دقت کنیم  فاصله در زمین نهال غیر شیب دار و مسطح 3*4 متر کاشت میشود ولی در زمین های ارضی شیبدار و مناطق باد خیز بفرمت 3*3 مربعی . 3 * 3/5 مستطیلی قابل تغییر می باشد . آبیاری این نهال در ماه های فروردین و اردیبهشت و خرداد در هر 10 روز یک بار و در ماه های تیر و مرداد و شهریور در هر 7 روز یک بار صورت میگیرد . هرس فرمدهی این درخت در اواخر تابستان و هرس باردهی این درخت در اواخر چاییز و زمستان است . یکی از مهم ترین آفت و بیماری این درخت شانکر باکتریایی و سفیدک است . 

نهال هلو پیش رس

نهال هلو پیش رس

ارقام دیگر نهال هلو :

نهال هلو
نهال هلو زعفرانی
نهال هلو انجیری
نهال هلو قجیر قانات
نهال هلو ردتاپ
نهال هلو انجیری زودرس
نهال هلو انجیری زعفرانی

نهال هلو انجیری مور
نهال هلو جوادی
نهال هلو قزل سری
نهال هلو مخملی
نهال هلو کاظمی
نهال هلو آلبرتا
نهال هلو انجیری بلک
نهال هلو انجیری خونی
نهال هلو انجیری زودرس
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *