نهال هلو کاظمی

نهال هلو کاظمی از ارقام نهال هلو می باشد . که از رقم های بسیار تجاری بوده میوه ای درشت با گوشت زرد رنگ مناسب برای تازه خوری زمان رسید آن در اواسط مرداد ماه است . فروش  این نهال بصورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز عرضه میشود . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهید . کیفیت کار ما اعتبار ماست . 

نهال هلو کاظمی

نهال هلو کاظمی

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال هلو کاظمی

نهال هلو کاظمی

مشخصات :

رنگ میوه این رقم نهال هلو داری زرد متمایل به صورتی و گرد بزرگ , شیرین و عطر دار می باشد . برداشت میوه این رقم اواسط فصل تابستان می باشد . بصورت تازه و مربا میل می شود . 60 روز قابلیت انبار مانی دارد . از سال دوم بعد از کاشت شروع به باردهی می کند . بومی کشور ایران می باشد . جزو ارقام هسته جدا می باشد . بیشتر از 21 سال عمر ندارند . در هر هکتار بیش از 39 تن باردهی دارد . دارای خواص دفع کننده سموم می باشد . (خرید نهال هلو با تخفیف )

شرایط محیطی :

نسبت به خشکی در حد متعادل تحمل دارد . فاصله کاشت ای نهالها باید بصورت 4-4 متر صورت گیرد . نیاز به 10 لیتر آبیاری در هر هفته دارد . نسبت به سرمای 26- الی 31- درجه سانتی گراد مقاومت دارد . مناسب برای کاشت در مناطق دارای آب و هوای معتدل می باشد . نسبت به گرما مقاومت خوبی ندارد . زمان کود دهی این رقم نهال هلو از اواخر فصل پاییز تا اواخر فصل زمستان صورت می گیرد . ( خرید نهال هلو )

نهال هلو کاظمی

نهال هلو کاظمی

ارقام دیگر نهال هلو :

نهال هلو زعفرانی
نهال هلو قجیر قانات
نهال هلو انجیری زعفرانی
بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
ارقام نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو درشت