نهال هلو 60 روزه

نهال هلو 60 روزه یکی از مهم ترین نهال هلو می باشد این نهال از رقم های بسیار تجاری است . زود باز ده و شیرین . بسیار بازار پسند و زمان رسید آن در اواسط تابستان است . فروش این نهال بصورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز می باشد . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . ما به کیفیت نهال اهمیت ویژه میدهیم .

نهال هلو 60 روزه

نهال هلو 60 روزه

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال هلو 60 روزه

نهال هلو 60 روزه

مشخصات :

میوه نهال هلو دارای اندازه متوسط و پوستی سرخ رنگ و گوشتی زرد رنگ می باشد . و بیشتر از 17 سال عمر میکند . میوه دهی آن زیاد می باشد . و میوه آن بسیار سریع رشد می کند . آبدار و شیرین و بصورت تازه میل می شود . دلیل نام گذاری هلو 60 روزه این می باشد : بعد از 60 روز شروع به گل دادن می کند. و رفته رفته مرحله میوه دهی آن شروع می شود. برداشت میوه این رقم نهال هلو اواسط فصل تابستان صورت می گیرد . این رقم نهال هلو دارای تاج کروی می باشد . هر درخت حدود 121 کیلو باردهی دارد. بومی کشور چین میباشد . از سال دوم بعد از کاشت باردهی آن شروع می شود .

شرایط محیطی :

نهال هلو مقاومت خوبی در برابر سرما دارد . در برابر خشکی نیز در حد اعتدال از خود مقاومت نشان می دهد. نسبت به آفات نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . فاصله های کاشت این رقم نهال هلو 4*4 متر صورت گیرد . به 11 لیتر آبیاری در هر هفته نیاز دارد . حدود 60 روز نیز قابلیت انبار مانی دارد. دمای محل کاشت باید حدود 39 تا 44 درجه سانتی گراد باشد .

نهال هلو 60 روزه

نهال هلو 60 روزه

ارقام دیگر نهال هلو :

نهال هلو زعفرانی
نهال هلو قجیر قانات
نهال هلو انجیری زعفرانی

بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
ارقام نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو درشت
نهال هلو قجیر قانات