نهال پسته احمد آقایی

نهال پسته احمد آقایی نیز یکی از ارقام نهال پسته است که رقم بسیار تجاری به شمار میآید . این نهال میوهای بادامی شکل و درشت و پوستی استخوانی و مهم ترین رقم نهال پسته است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . ( نهال پسته )

نهال پسته احمد آقایی

نهال پسته احمد آقایی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال پسته با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از 

نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال پسته )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال پسته احمد آقایی

نهال پسته احمد آقایی

مشخصات : 

نهال پسته احمد اقایی یکی از ارقام نهال های زودگل و طبیعتا زردبازده است . حجم باردهی بالایی دارد و کیفیت محصولات آن مطلوب است. برای اینکه بتوان از این نهال بار دهی مطلوبی انتظار داشت باید شرایط مناسب این نهال برای کاشت را مهیا کرد .و مراقبت از این نهال ایرانی را باید بالا برد . همانطور که گفته میشود . منشا این نهال در منطقه احمدیه شهرستان رفسنجان به بهره برداری رسیده است . این رقم پسته درشت و با کیفیت و به رنگ مایل به سفید است . البته اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم که پوست میوه به رنگ استخوانی است 

شرایط محیطی : 

این نهال پسته مناسب برای مناطق سردسیری است . ظاهرا این نهال نیز مثل بقیه نهال ها حجم مشخصی از سرما برای بیدار شدن از خواب زمستانی نیاز دارد . حجم نیاز این درخت به سرما 600 الی 1200 ساعت است . برای یک کاشت موفق و به ثمر رساندن محصولات با کیفیت لازم است که شرایطی را رعایت کنیم فاصله مناسب کاشت این نهال 4*6 میباشد . برای کاشت پسته باید ارتفاع 900 الی 1800 متر از سطح دریا مناسب است . این نهال در برابر بیماری ها و آفت مقاومت مطلوبی دارد . 

نهال پسته احمد آقایی

نهال پسته احمد آقایی

ارقام نهال پسته : 

نهال پسته پیوندی نهال پسته هیبریدی نهال پسته سردسیری نهال پسته اصلاح شده نهال پسته هیبریدی امریکایی نهال پسته اکبری نهال پسته کوهی نهال پسته رفسنجان نهال پسته پیوند خورده