نهال گلابی شینگو

نهال گلابی شینگو جزو ارقام تجاری و خاص و نایاب می باشد .این نهال گلابی در بین باغداران طرفداران زیادی دارد . رنگ میوه آن سفید و اندازه ای بزرگ و شکلی زنگوله ای و طعمی شیرین و آبدار دارد . میوه این نهال ماه آخر فصل تابستان برداشت می شود . نسبت به سایر ارقام گلابی گران بها می باشد . میوه این نهال سرشار از انواع ویتامین ها می باشد . و به صورت تازه و کمپوت میل می شود . گلها و برگهای این رقم نهال گلابی هم زمان باهم پدیدار می شوند . خود گرده زا می با شند . جزو میوه های دانه دار به شمار می آیند . بومی کشور ترکیه می باشد . باردهی بالایی دارد . قابلیت انبار مانی زیاد دارد .

نحوه خرید:

مشتریان عزیز می توانند برای خریدنهال گلابی شینگو به روشهای زیر درخواست نمایند.

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نوع نهال گلابی  در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال گلابی شینگو از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گلابی شینگو

نهال گلابی شینگو

شرایط محیطی:

نهال گلابی شینگو نسبت به سرما مقاومت چندانی ندارد . و فقط تا دمای 29- درجه سانتی گراد مقاوم است . نسبت به گرمای تابستان نیز مقاومت دارد . در خاکهای شنی با زهکشی مناسب رشد خوبی دارند . اما مناسب کاشت در خاک های سنگین و خیس نمی باشد . نیاز سرمایی این نهال 1400 الی 500 ساعت می باشد . فاصله کاشت نهالهای گلابی باید بصور 8 در 9 متر باشد .

آفات و بیماری های نهال گلابی شینگو:

آفت پسیل: باعث تضغیف شدن درخت می شود . همچنین سبب اختلال در فتوسنتز درخت می شود . وبا ترشح شیره روی برگها موجب سوختن برگها می شود .

کرم سفید ریشه: باعث تضعیف شدن رشد شاخه ها می شود . همچنین سبب ریزش میوه ها می شوند . به ریشه و طوقه درخت نیز خسارت زیادی وارد می کند .

هرس ونور:

هرس: بهترین زمان برای هرس نهال گلابی شینگو اوایل فصل بهار است . چون شاخه های درخت گلابی رشد چندانی ندارد بنابراین به صورت سبک هرس می شوند .

نور: نهال گلابی شینگو باید در معرض نور مستقیم خورشید کاشت شود . زیرا اگر نور کافی به آن نرسد سبب ریختن جوانه های گل می گردد.

ارقام نهال گلابی:

– گلابی فورل

– گلابی شینگو

– گلابی کوشیا

-گلابی دوچی

-گلابی پرتقالی

-گلابی دم کج

-گلابی جنگلی

-گلابی اسپادانا

-گلابی آنجو

-گلابی شاه میوه

-گلابی سردرودی

گلابی شینگو

گلابی شینگو

 
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *