نهال گلابی نطنز

نهال گلابی نطنز یکی از ارقام نهال تجاری است . این نهال با تناژ بالا و زود بازده و خیلی آبدار است . در بازار مورد پسند بیشتری از افراد شده است مناسب برای تازه خوری و برداشت میوه در اوایل پاییز است . فروش فوق العاده ای در بازار دارد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند حضوری یا غیر حضوری بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشید . کیفیت کار ما اعتبار ماست . 

نهال گلابی نطنز

نهال گلابی نطنز

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز به درخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال گلابی از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گلابی نطنز

نهال گلابی نطنز

مشخصات : 

نهال گلابی نطنز یگی از مهم ترین و اصلی ترین نوع نهال گلابی است . منشاءاصلی این نهال ایران است . این نهال از نوع نهال های تجاری و زمان ورود آن در اوایل پاییز است . بسیار سیرین و آبدار و طعم خوش مزه ای دارد . مناسب برای تازه خوری و از گونه های اقتصادی و مثمر است . این نهال خود بارور نیست به نوع گرده افشانی نیاز دارد . این نهال به خشک سالی و کمبود آب نیمه متحمل است . 

شرایط محیطی :  

برای کاشت نهال گلای نطنز بهتر است که به چند نکته مهم دقت کنیم . یکی از مهمترین و اصلی ترین ویزگی برای کاشت خاک مناسب است . ما باید برای رشد و محصول دهی بهتر خاک مناسب این نهال را انتخاب کنیم . خاک مناسب برای کاشت این نهال خاک های رسی و عمیق است این نوع خاک برای این نهال بهترین خاک است . ما باید دقت کنیم که این نهال را در خاک های سنگین کشت نکنیم زیرا در این نوع خاک رشد بهتری ندارد. درصد آهک در درون خاک این نهال باید کم باشد . و دیگر ویژگی مهم این آبیاری منظم نهال است . یکی از مهم ترین نکته که اهمیت زیادی دارد این است که این نهال رطوبت زیاد و بیش از حد را نمیتواند تحمل کند . ما باید سیستم آبیاری را جوری تنظیم کنیم که رطوبت زیادی وارد بافت های این نهال نشود . روش غرق آبی اصلا روش مناسبی نیست . دقت کنید که آبیاری این نهال بستگی به خاک و اب و هوایی منطقه دارد . 

شما میتوانید این نهال را در مناطق مرطوب و نیمه مرطوب و سرد سیر و کوهستانی و نیمه سرد بکارید . این نهال مقاومت زیادی در برابر سرما دارد . سرمایی که این نهال به آن نیاز دارد و بیشتر از آن را تحمل ندارد 600 الی 1500 درجه سانتگراد در ساعت می باشد . این درجه اگر بیشتر شود نهال نمیتواند تحمل کند و بی شک آسیب میبیند . اگر گا های نهال سرما زده باشند نمیتوانند به خوبی رشد کنند . 

نهال گلابی نطنز

نهال گلابی نطنز

ارقام دیگر نهال گلابی :

نهال گلابی
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی زودرس
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی شاه میوه اصفهان

نهال گلابی تک شاخ
نهال گلابی درگزی
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی مشو
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *