نهال گوجه سبز برغان

نهال گوجه سبز برغان یکی از ارقام نهال گوجه سبز است این نهال از رقم های تجاری و زودباده است و با تناژ بالا  و ماندگاری خوب روی درخت و مناسب برای خشکبار و لواشک است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده به شما مشتریان گرامی عرضه میکند . برای خرید این نهال میتوانید از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهید . کیفیت کار ما اعتبار ماست .

نهال گوجه سبز برغان

نهال گوجه سبز برغان

فروش نهال گوجه سبز به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز  به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گوجه سبز  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه  با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال گوجه سبز برغان

نهال گوجه سبز برغان

مشخصات :

این نهال یکی از ارقام نهال گوجه سبز می باشد . تناژ بالا بار دهی خوب و ماندگاری  خوب روی درخت و مناسب برای خشکبار و تازه خوری است. این نهال در ایران قابل پرورش است. این رقم نهال گوجه سبز مانند سایر سبزیجات پوشش گیاهی زیادی دارد. و رشد آن متمرکز بر رشد عمودی است. بنابراین بسیار رایج نیست.ااین نوع درخت گوجه سبز 5 متر قد دارد. و میوه آن قلبی شکل و پوستی صاف دارد. رگه های زرد ظاهری بر روی پوست دیده میشود.طعم این میوه بسیار شیرین آب دار خوشمزه است.

شرایط محیطی:

این نهال  شناسه دار را میتوان در مناطق سرد سیر و نیمه سرد سیر و کوهستانی و معتدل کاشت نمود. نکته مهم برای کاشت این است که قطر و عمق چاله ها مختص کاشت نهال باید بصورت 80 *80*80 در نظر گرفت. فاصله کاشت این نهال در زمین های غیر شیبدار و مسطح بصورت 4*4 متر کاشت کرد و این امر در مورد اراضی شیبدار و مناطق باد خیز به فورمت 3*3 مربعی و 3*3/5 مستطیلی قابل تغییر میباشد.برای گرد افشانی و بار دهی خوب این نهال از درختان شلیل و ارقام گردوی گرد افشان مناسب استفاده میشود.

نهال گوجه سبز برغان

نهال گوجه سبز برغان

لیست ارقام نهال گوجه :
نهال گوجه سبز زودرس
نهال گوجه سبز برغان

نهال گوجه سبز شهریار
نهال گوجه سبز ترکیه ای
نهال گوجه سبز اصلاح شده
نهال گوجه سبز یزدانی
نهال گوجه سبز مشهد
نهال گوجه سبز خوشه ای

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال گوجه سبز برغان
نهال گوجه قرمز آمریکایی
نهال گوجه مراغه
نهال گوجه سردرودی
نهال گوجه ترکیه
نهال گوجه نخجوان