نهال گوجه سردرودی 

نهال گوجه سردرودی یکی دیگر از ارقام نهال گوجه سبز می باشد که از رقم های بسیار تجاری بوده و در اواخر اردیبهشت ماه میرسد . طعم بسیار شیرین و گوشت آبدار دارد . و دانه این نهال بسیار ریز است شکل میوه این نهال کشیده است و از رقم های زودبازده است .نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه  میکند  . برای خرید مطمعن و بدون دغدغه مشتریان میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . کیفیت کار ما اعتبار ماست .

نهال گوجه سردرودی

نهال گوجه سردرودی

فروش نهال گوجه سبز به صورت عمده و خرده درنهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گوجه سبز  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال گوجه سردرودی

نهال گوجه سردرودی

مشخصات : 

میوه ی آبدار و خوشمزه دارندمیوه گوشتی وباهسته ای در مرکز است که پوستی نازک هم دارد. رنگ میوه  در اوایل رسیدن سبز وترش مزه میباشد. بعد کمی زرد می شود. واگر بیشتر روی درخت بماند قرمز خواهد شد و ترشی کمتری دارد.( خرید نهال گوجه سبز )

زمان رسیدن میوه اواسط خرداد ماه بر روی پایه آلوچه بذری پیوند میباشد.منشا این میوه کشور چین میباشد. عمر اقتصادی این نهال 50 سال میباشد. میوه نهال  برای بهبود طعم دهان مناسب است. 

این میوه چون باعث تعادل بین اسید و بازی خون میشود پس حالت اسیدی بدن را رفع میکند.این میوه از پیری سلول ها جلوگیری میکند و برای شادابی پوست مفید است.

شرایط محیطی : 

این نهال  نسبت به خشکی نیمه متحمل است و تحمل سرمای زمستان را تا20 الی33درجه سانتی گراد را دارد.این میوه بومی مناطق معتدل سرد است. و سرما را میتواند تحمل کند و برای گلدهی و تولید میوه نیاز سرمایی آن باید رفع شود.همچنین دما های بالا را هم میتواند تحمل کند.( خرید گوجه سبز با تخفیف )

و اگر گرما خیلی زیاد شد درصورتی که آبیاری منظم باشد و خشکی رخ ندهد می تواند به رشد ادامه دهد.این درخت هر نوع خاکی را میتواند تحمل کند به شرط آنکه زهکش آن مناسب باشد چون به آب ایستادگی حساس است.

نهال گوجه سردرودی

نهال گوجه سردرودی

لیست ارقام نهال گوجه :
نهال گوجه سبز زودرس
نهال گوجه سبز برغان

نهال گوجه سبز شهریار
نهال گوجه سبز ترکیه ای
نهال گوجه سبز اصلاح شده
نهال گوجه سبز یزدانی
نهال گوجه سبز مشهد
نهال گوجه سبز خوشه ای

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال گوجه سبز برغان
نهال گوجه قرمز آمریکایی
نهال گوجه مراغه
نهال گوجه سردرودی
نهال گوجه ترکیه
نهال گوجه نخجوان