نهال گوجه قرمز آمریکایی

نهال گوجه قرمز آمریکایی یکی دیگر از ارقام نهال گوجه سبز است . این رقم گوجه بسیار تجاری بوده و رقم میان رس است . زودبازده و پربار و عالی جهت تازه خوری و لواشک و بسیار خاص و کمیاب است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . کیفیت کار ما اعتبار ماست .

نهال گوجه قرمز آمریکایی

نهال گوجه قرمز آمریکایی

فروش نهال گوجه سبز به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز  به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گوجه سبز  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه  با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال گوجه قرمز آمریکایی

نهال گوجه قرمز آمریکایی

مشخصات :

نهال گوجه قرمز امریکایی کاملا نهالی متنوع است .چرخش سریع و بار کامل تازه و عالی برای لواشک از رقم های خاص و کمیاب است . از میوه های تابستانی و از نظر شکل کاملا شبیه گوجه سبز است و معمولا این میوه مناسب تازه خوری و البته برای خشک و کمپوت و … نیز استفاده میشود . برگ و تنه این درخت نیز به رنگ قرمز است . هر درخت بالغی میتواند در سال بیست کیلو گرم میوه در سال تولید کند .( خرید نهال گوجه سبز با تخفیف ) 

شرایط محیطی :

برای رشد بهتر این نهال باید به چند ویژگی مهم دقت کنیم اولین ویژگی این است که نهال را در خاک مناسب باید کاشت کرد . خاک مناسب این نهال خاک های حاصلخیز و سبک  و رسی و عمیق با pH حدود 4 الی 5 رشد بسیار مطلوبی خواهد داشت . و همچنین خاک باید زهکشی مناسب شده باشد زیرا تحمل غرق آبی را ندارد . فاصله کاشت استاندارد این نهال 4 در 4 تعین شده است . و آبیاری مناسب برای این رقم نهال 15 الی 16 لیتر در هر هفته است . عمر اقتصادی این نهال بصورت تقریبی 25 سال برآورد میشود . و تحمل سرمای زمستان را تا 30 در جه ساتیگراد زیر صفر را دارد .

نهال گوجه قرمز آمریکایی

نهال گوجه قرمز آمریکایی

 

لیست ارقام نهال گوجه :
نهال گوجه سبز زودرس
نهال گوجه سبز برغان

نهال گوجه سبز شهریار
نهال گوجه سبز ترکیه ای
نهال گوجه سبز اصلاح شده
نهال گوجه سبز یزدانی
نهال گوجه سبز مشهد
نهال گوجه سبز خوشه ای

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال گوجه سبز برغان
نهال گوجه قرمز آمریکایی
نهال گوجه مراغه
نهال گوجه سردرودی
نهال گوجه ترکیه
نهال گوجه نخجوان