نهال گوجه مراغه

نهال گوجه مراغه نیز یکی دیگر از ارقام نهال گوجه سبز میباشد . این نهال از رقم های تجاری بوده و دیررس و زودبازده است و میوه ای گوشتی و مناسب خشکبار است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهند . کیفیت کار ما اعتبار ماست . 

نهال گوجه مراغه

نهال گوجه مراغه

فروش نهال گوجه سبز به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز  به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گوجه سبز  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه  با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال گوجه مراغه

نهال گوجه مراغه

مشخصات : 

این نهال  متعلق به شهر مراغه استان آذربایجان شرقی می باشد. نهال گوجه سبز نهالی بسیار پربازده و پر سود می باشد .و یکی از بهترین گزینه ها برای باغدارانی است که نیاز به درآمد سریع دارند. اندازه میوه های این نهال، درشت است و میوه نرم وآبداری دارد.برداشت  از اوایل مرداد ماه شروع میشود.

میوه های نهال ، تا آخر اردیبهشت ماه بر روی شاخه های نهال و درخت می مانند. مهمترین ویژگی ظاهری نهال، این است که شاخه های آن بعد از دوازده سالگی، رشد زیادی دارند. و هرس کردن شاخه های ان ضروری است. اگر این شاخه های اضافی هرس نشوند ، آنقدر بلند می شوند که مانع رشد شاخه های بارده می شوند.

شرایط محیطی :

این نهال، در مناطق سردسیر با آب و هوای نسبتا سرد بهتر رشد می کند. و در خطر حمله آفت هایی مثل کرم و کپک است .که احتیاج به سمپاشی دارد. زمان مناسب برای سمپاشی این نهال ها وقتی است که شکوفه ها و گل های کوچک گوجه سبز بر روی شاخه ها دیده می شود. نیاز به آبیاری یکسانی دارند. خاک انواع گوجه سبز باید مرطوب باشد و اگر به آبیاری آن دقت نشود این نهال را از دست می دهید.

کود دادن به این رقم نهال باید زمانی انجام بگیرد که این نهال ضعیف شده باشد. در غیر این صورت، کود دادن به آن تنها موجب خراب شدن نهال می شود.

نهال گوجه مراغه

نهال گوجه مراغه

لیست ارقام نهال گوجه :
نهال گوجه سبز زودرس
نهال گوجه سبز برغان

نهال گوجه سبز شهریار
نهال گوجه سبز ترکیه ای
نهال گوجه سبز اصلاح شده
نهال گوجه سبز یزدانی
نهال گوجه سبز مشهد
نهال گوجه سبز خوشه ای

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال گوجه سبز برغان
نهال گوجه قرمز آمریکایی
نهال گوجه مراغه
نهال گوجه سردرودی
نهال گوجه ترکیه
نهال گوجه نخجوان