نهال گوجه نخجوان

نهال گوجه نخجوان از رقم های بسیار تجاری است . بسیار درشت و آبدار و ماندگاری بالا در سرد خانه . صادرات خوب . هسته ریز و زمان رسید میوه این نهال در هفته دوم اردیبهشت است . این نهال  را میتوانید از نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده خریداری کنید . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشین . کیفیت کار ما اعتبار ماست . 

نهال گوجه نخجوان

نهال گوجه نخجوان

فروش نهال گوجه سبز به صورت عمده و خرده درنهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گوجه سبز  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال گوجه نخجوان

نهال گوجه نخجوان

مشخصات :

نهال گوجه سبز  حدود ۴۰ تن در هکتار باردهی دارد. که پس از سپری شدن سال اول مقدار باردهی آن افزایش چشمگیری دارد. فاصله کاشت نهال غالبا در اراضی صاف و بدون شیب ۴*۴میباشد.قد درخت نهال گوجه سبز نخجوان تقریبا ۳ تا ۵ متر میباشد.

از ویژگیهای نهال جهت کاشت نیز می‎توان به ارتفاع مناسب و گاها کوتاه آن اشاره کرد. عملکرد درخت در هکتار ۳ تا ۵ تن برآورد می‌شود. عمر مفید درخت بین ۴۰ تا ۵۰ سال میباشد. زمان رسیدن میوه ها فصل بهار میباشد. رنگ میوه نهال سبز مایل به زرد می‎باشد. عمل گرده‎افشان قبل از گلدهی انجام میشود.

شرایط محیطی :

این نهال  باید هفته‌ای دو مرتبه به شکل عمیق نیاز به آبیاری دارد.تحمل سرمای زمستانی آنها تا حدود ۳۰- درجه سانتیگراد است. اگر آبیاری آن به صورت منظم انجام شود تحمل گرمای تابستان آن نیز مناسب است. نهال  را باید در مکان‎هایی با تابش کافی نور آفتاب کاشت .

زیرا نهال  با مکان‌های سایه سازگاری خوبی ندارد. بنابرین حداقل باید ۸-۶ ساعت نور مستقیم در محیط رشد آن وجود داشته باشد. هرچند نهال گوجه سبز نخجوان خاکهای غنی با زهکش مناسب را ترجیح می‎دهد. اما نیابد غافل شد که اگر زهکش خاک مناسب باشد، می‎تواند تقریبا هر نوع از خاک را تحمل کند و در آن رشد خوبی داشته باشد. جهت کاشت این رقم نهال می‎توان از مخلوط خاک‎های معمولی و خاک برگ همراه با ۱۰ درصد شن استفاده کرد.

نهال گوجه نخجوان

نهال گوجه نخجوان

ارقام دیگر نهال گوجه سبز :

نهال گوجه سبز
نهال گوجه سبز زودرس

نهال گوجه
نهال گوجه بری
نهال گوجه فرنگی
نهال گوجه سبز برغان
نهال گوجه سبز سردرود
نهال گوجه سبز شهریار
نهال گوجه گیلاسی
نهال گوجه قرمز