نهال گیلاس تکدانه هارت 

نهال گیلاس تکدانه هارت یکی از ارقام بسیار تجاری است. این نهال به دلیل طعم و رنگ خاصی که دارد بسیار بازار پسند می باشد . این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز بمدیریت: مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید.

نهال گیلاس تکدانه هارت

نهال گیلاس تکدانه هارت

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال گیلاس به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش گیلاس تکدانه هارت به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال گیلاس تکداته هارت

نهال گیلاس تکداته هارت

مشخصات :

گیلاس تکدانه هارت از جمله نهالهای بومی قاره اروپا می باشد که با تغییراتی که روی ان داده شده است امروزه قابلیت کشت در ایران را نیز دارد . این نهال یکی از ارقام پر بارده می باشد که به همین دلیل مناسب باغدارن می باشد . میوه های این نهال سایز متوسط داشته بسیار گوشتی و آبدار می باشد . این میوه ها بسیار شیرین و خوش طعم و عطر هستند . رنگ آنها قرمز رنگ می باشد و در زمان گلدهی گلهایی بین سفید تا صورتی دارد .

شرایط محیطی :

یکی دیگر از ویژگی های این نهال قابلیت رشد آن در انواع خاکها می باشد . اما در خاکهایی با حاصلخیزی بالا بهترین رشد را خواهد داشت . نهال گیلاس مقاومت کمی در برابر سرما دارد . و می تواند نهایتا تا دمای 9- درجه را متحمل شود . این نهال بسیار علاقه مند به نور افتاب می باشد و در این شرایط رشد بهتری را خواهد داشت . این نهال باید در فصل تابستان به ازای هر 5 روز یکبار آبیاری شود تا رشد کاملی را داشته باشد .

نهال گیلاس تکداته هارت

نهال گیلاس تکداته هارت

لیست ارقام نهالها :

نهال گیلاس تکدانه هارت
نهال گیلاس پایه گزیلا
نهال گیلاس سورینام گرمسیری
نهال گیلاس ریو گرَند
نهال دیرگل گیلاس
نهال گیلاس لاپینز
نهال گیلاس لواسان
نهال گیلاس زودرس
نهال گیلاس زرد
نهال گیلاس زودبازده
نهال گیلاس رژینا
نهال گیلاس رویشی
نهال گیلاس ریو گرَند
نهال گیلاس پایه رویشی
نهال گیلاس پیش رس