نهال گیلاس سفید ارومیه

گیلاس سفید ارومیه به دلیل داشتن میوه پربار دارای اهمیت زیاد در بین نهال های گیلاس میباشد گیلاس ارومیه در سه نوع گیلاس زرد ارومیه و گیلاس سفید ارومیه و گیلاس قرمز میباشد زمان برداشت گیلاس ارومیه اوسط تابستان میباشد . این نوع گیلاس به گیلاس تکدانه ارومیه و گیلاس کهریز ارومیه شبیه میباشد .

نهال گیلاس سفید ارومیه

نهال گیلاس سفید ارومیه

این نهال را میتوانیدبه صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز زیر نظر ادراه جهاد کشاورزی بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید.

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال گیلاس به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گیلاس به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان  کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

مشخصات :

گیلاس سفید ارومیه یکی از ارقام نهال  گیلاس می باشد . که منشاء ایرانی دارد. سازنده این نهال کشور ایران استان آذر بایجان غربی میباشد . این نهال تاج گسترده بوده و رنگ آن سفید است .میوه این نهال گوشتی سفید و سفتی دارد. میوه به شکل قلب و اندازه آن درشت است . زمان گلدهی این نهال در نیمه دوم فروردین ماه است . و زمان رسید میوه هفته چهارم خرداد ماه است . عمر اقتصادی این نهال 30 سال است . و بر پایه آلبالو تلخ است . میوه بسیار درشتی دارد و بسیار بازار پسند است .

نهال گیلاس سفید ارومیه

نهال گیلاس سفید ارومیه

شرایط محیطی :

این گیاه در مناطقى که به خاطر سرما براى زردآلو و هلو نامناسب هستند به‌خوبى رشد مى‌کنند. و در مناطقى که داراى تابستان‌هاى خنک و خشک هستند بهتر رشد مى‌کنند. از نظر مقاومت در برابر سرما، گیلاس بین هلو و گلابى قرار دارد، در حالیکه آلبالو مشابه سیب است. نیاز سرمایى گیلاس با ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ ساعت دماى کمتر از هفت درجه سانتى‌گراد از استراحت بیرون مى‌آید. درخت گیلاس ریشه‌هاى گیلاس همانند سایر میوه‌هاى هسته‌دار، نسبتاً سطحى بوده به ۵/۱-۱ مترخاک نیاز دارند.

براى گیلاس خاک‌هاى لمونى شنى و براى آلبالو خاک‌هاى لمونى رسى ارجح است.

گیلاس به عدم زهکشی حساس است

نهال گیلاس سفید ارومیه

نهال گیلاس سفید ارومیه

ارقام دیگر نهال گیلاس :

نهال گیلاس
نهال گیلاس خوشه ای
نهال گیلاس تکدانه
نهال گیلاس سورینام
نهال گیلاس اصلاح شده
نهال گیلاس تکدانه مشهدی
نهال گیلاس تک دانه مشهد
نهال گیلاس پایه رویشی
نهال گیلاس پایه کوتاه
نهال گیلاس درشت