نهال گیلاس شیشه ای

روش درخواست خرید نهال گیلاس شیشه ای از نهالستان برگ سبز:برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس : 09104101070-09306363005

بمدیریت: مهندس رضا میرزایی

مشخصات:

 گیلاس شیشه ای یکی از مناسب ترین نوع نهال برای مناطق معتدل و نیمه گرمسیری کشور است. اگر در نگهداری این نهال دقت کنیم میتوانیم از این نهال بهترین و بیشترین محصول را برداشت کنیم. رنگ خاصی که این نهال دارد. آن را از سایر نهال های گیلاس متمایزتر کرده است. کشور سازنده این نهال فرانسه است. و در پایه های این نهال تلخ و مازارد می باشد. این نهال یکی از کمیاب ترین نهال گیلاس است. و به علت رنگ خاص و طعم بسیار مطبوع آن در میان باغداران توجه خاصی دارد.

نهال گیلاس شیشه ای

نهال گیلاس شیشه ای

 

شرایط محیطی:

 بار دهی این نهال بسیار مطلوب بوده و میتوان آن را در بسیاری از نقاط کشور کاشت. محصول این نهال برای حمل و نقل و انبار داری بسیار مناسب است. رنگ میوه این نهال رنگ زرد مایل به نارنجی است. گوسته اصلی به رنگ زرد است که در رگه های آن رنگ نارنحی و قرمز می باشد. ارتفاع این نهال 14 تا 19 متر میرسد. در واقع به علت شرایط آب و هوایی درختان کمتر به حداکثر ارتفاع میرسند. این نهال تحمل چندانی به سرما را ندارد. 

نهال گیلاس شیشه ای

نهال گیلاس شیشه ای

عمر اقتصادی:

عمر اقتصادی این نهال مهمترین مورد انتخاب نهال برای کاشت در باغ می باشد. عمر این نهال بسیار طولانی است. این درختان میتوانند تا 79 سال میتواند به خوبی محصول میدهد. البته این نهال پس از کهولت سن نیز به محصول دهی ادامه میدهد. ولی کم کم  کیفیت و مقدار محصول آن کاهش می یابد. وزن این میوه حدودا 3 الی 4 گرم است. 

نحوه کاشت:

این نهال را میتوان در خاک های لومی و رسی کاشت کرد. تاثیر بسیاری در کاشت آن دارد. ارتفاع استاندارد این نهال از سطح دریا در آب و هوایی و رطوبت و شرایط اقلیمی بسیار تاثیر گذاری دارد. ارتفاع مناسب برای کاشت این نهال 99 الی 299 متر از سطح دریا می باشد. نهال گیلاس شیشه ای مقاومت زیادی در مقابل آفت ندارد. باید در سمپاشی و کوددهی آن دقت کرد. میتوان در هر هکتار تا 81 تن محصول برداشت کرد. میزان عملکرد. این نهال برای کاشت و نگهداری و آبیاری و آب و هوایی منطقه نیز بستگی دارد. 

همینطور شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید و یا با شماره های 09144101070,09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *