نهال گردو لارا

نهال گردو لارا این نوع گردو از ارقام پر فروش نهالستان برگ سبز بوده از بهترین گردو ها میباشد میوه این گردو از به شکل تخم مرغی بزرگ با هسته سفید میباشد دارای مغزی سرشار از ویتامین میباشد گردو لارا به صورت خوشه ای عرضه و تولید میشود . برای سفارش نهال میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان خریداری کنید . ( خرید نهال گردو )

شماره تماس : 09104101070 ـ 09143338362 ـ 09306363005 ـ 04445230022

نهال گردو لارا

نهال گردو لارا

مشخصات :

نهال گردو لارا یکی از ارقام نهال گردو موجود در جهان است . یکی از محبوب ترین گردو پیوندی یا اصلاح شده آمریکایی است . که در مناطق معتدل به شکلی بسیار پربار به ثمر میرسد . و از جمله نژاد اصلاح شده نسبتا پر طرفدار در ایران به شمار می آید . این نهال از کالیفرنیای آمریکا به ایران آمده است . گردوی لارا از رقم زود گل است .  و مغذی ترین مغز گردو برخوردار است . مغز این گردو سرشار از ویتامین های B , E میباشد و برای سلامتی قلب مفید است( خرید نهال گردو با تخفیف )

شرایط محیطی:

درخت گردو از درختان میوه ی مناطقی با آب و هوای معتدل گرم به شمار می رود. دمایی بیشتر از 40 درجه ی سانتی گراد و رطوبت پایین باعث چروکیدگی مغز گردو شده و پوسته ی سبز میوه را دچار آفتاب سوختگی می کند. حتی ممکن است منجر به پوک شدن میوه ها نیز شود. جهت خرید نهال گردو میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جوانه های نهال گردو  برای آغاز جوانه زنی، حدودا به 700 الی 1500 ساعت دمای 7- درجه ی سانتی گراد نیاز دارند. نهال گردو لارا بسیار پر محصول و پر بازده می باشد. همچنین میوه ی آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

نهال گردو لارا

نهال گردو لارا

انواع گردو :

۱ – گردو اسرائیلی
۲ – گردو محلی تویسرکان
۳ – گردو ضیاء آباد قزوین

نهال گردو لارا

نهال گردو لارا

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید نهال های انواع درخت شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .( خرید نهال گردو )

شماره :09104101070 شماره :09306363005 به مدیریت مهندس رضا میرزایی

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال سنجد محلی
نهال سنجد قزل
نهال سنجد حاج حسینی
نهال بلک بری
نهال خرمالو انبه ای
خرید نهال گردو

خرید نهال گردو و سیب

در خرید نهال قیمت و مرغوبیت آن بسیار مهم است. به منظورخرید برای باغ هکتار بالا، بایستی خرید نهال سیب و گردو به صورت عمده انجام گیرد.
نهال خرمالو موزی
نهال خرمالو پایه کوتاه