نهال گردو پکان لوکاس

نهال گردو پکان لوکاس

نهال بادام گردو پکان لوکاس

نهال گردو پکان لوکاس رقم کاملاً تجاری است . این نهال در برابر یخبندان بهاری مقاوم است .  مناسب برای مناطق معتدل کشور . چهره دوستانه بازار دانه های گردوی پکان آمریکایی بسیار سبک و دارای روغن زیادی هستند . که باعث می شود بسیار مغذی باشند . شکل میوه نهال گردو  بیضی شکل است .

میوه های نهال گردو دارای جدا کننده داخلی سخت نیست . به همین دلیل تعداد دانه های آن بیشتر از انواع دیگر گردو است . نهال گردو  از نوع خاصی است و کاشت این نهال گردو برای مناطق گرمسیری مناسب است .

نگهداری سالانه باغ گردو به آبیاری 1200 تا 1300 میلی متر بارندگی در سال نیاز دارد دوره آبیاری از اواخر بهار تا پایان برداشت است . در سالهای بسیار خشک یا در مناطق بسیار خشک و کم باران ، کمبود آب در خاک درختان گردو مشاهده می شود. در سالهای بسیار خشک یا در مناطق بسیار خشک و کم باران ، کمبود آب در خاک درختان گردو مشاهده می شود.

برداشت نهال گردو پکان لوکاس در اولین پاییز آغاز می شود ، زمانی که میوه های گردو در 2 تا 3 مرحله جمع آوری می شوند . کمبود آب روی سفیدی مغز و کیفیت و قشر مغز گردو تأثیر می گذارد . هنگام کاشت نهال گردو در باغ اصلی ، نهال های متراکم با اندازه های 6.6 یا 8.8 کاشته خواهد شد درختان گردو تا 30 متر رشد می کردند ، اما در گونه های جدید از نظر ژنتیکی تغییر یافته اند. ارتفاع رشد آنها از 6 تا 7 متر بیشتر نیست.

شرایط محیطی :

نهال گردو پکان لوکاس  برای رشد مناسب و عملکرد مطلوب به گرمای تابستان احتیاج دارند .  و نیاز به دمای پایین نیز کم است .  نهال گردو معمولاً در مناطق مقاوم با حداقل -30 و + 30 درجه سانتی گراد رشد می کند . مقاومت در برابر خشکی گردو ، به توسعه یکنواخت تاج توجه کنید .  نور تأثیر مفیدی بر درختان گردو دارد نور کم می تواند باعث تاخیر در رشد و کاهش مقاومت در برابر سرما شود .

لیست ارقام گردو :

-نهال گردو مراغه

-نهال گردو شیلی

-نهال گردو پکان

-نهال گردو جمال

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید نهال های انواع درخت شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :09104101070 شماره :09306363005 به مدیریت مهندس رضا میرزایی

نهال گردو فرنور
نهال گردو پکان لوکاس
نهال گردو لارا
نهال گردو قرمز

نهال گردوی کاغذی

نهال گردوی کاغذی یکی از ارقام بازار پسند رقم گردوی کاغذی است .نهال گردوی کاغذی از سال پنجم شروع به باردهی می کند عمر اقتصادی این درخت ۵۰سال است و میوه آن در اواخر شهریور میرسد.این نهال با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالا، در بین عموم مردم محبو…

نهال گردو کانادایی

نهال گردو کانادایی نهال گردو کانادایی به دلیل کیفیت مرغوب مغز و عملکرد زیاد به عنوان یکی از ارقام خوب گردو میباشد. باردهی اقتصادی این رقم از سال  پنجم شروع می شود در حالیکه باردهی اقتصادی ارقام دیگر از سال نهم آغاز می شود.و در باغت تجار…

نهال گردو سجنوو

نهال گردو سجنوو (یوگسلاوی) درختی با رشد متوسط،میوه ی آن بیضی شکل و پوست سبز صاف و تیره ای دارد. پرورش نهال گردو به زمانهای بسیار دور و نامعلوم بر می گردد. گفته می شود که گردو در باغ شاه سلیمان پرورش داده می شد. در ایران قدیم گردو در معامله پایاپای بکار …

نهال گردوی چندلر

نهال گردوی چندلر بسیاری از خصوصیات آن از لحاظ بارور بودن جوانه های جانبی، زمان ظهور برگ و برذاشت محصول شبیه والد خود پدرو میباشد. قدرت رشد درختان چاندلر متوسط بوده و به طور نیمه راست رشد می کنند و یک رقم بسیار امید بخش محسوب می شود.
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *