نهال سیب آبی

نهال سیب آبی یکی از ارقام بسیار تجاری می باشد. این نهال به خاطر طعم و مزه خوشمزه در بازار بسیار پسند دارد. شما مشتریان گرامی میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز زیر نظر اداره جهاد کشاورزی بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070خریداری کنید.

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.(فروش نهال سیب با تخفبف)

نهال سیب آبی

نهال سیب آبی

فروش این نهال سیب به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود.

فروش نهال سیب آبی  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های :تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و …..

خرید نهال سیب باتخفیف ویژه از نهالستان برگ سبز دریافت قیمت نهال سیب سال جاری از نهالستان و فروش ارقام نهال در نهالستان برگ سبز 

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر:09143338362

نهال سیب آبی

نهال سیب آبی

مشخصات :

نهال سیب آبی یا (Blue apple) نام دارد.این نهال مخصوص مناطق گرمسیری است.یکی از ویژگی های بارز و مشخص این نهال زنگوله ای شکل بررای کشت است. و معمولا به خاطر تولید چوب مرغوبی که دارد میوه خوشمزه و خوش رنگی دارد. سیب آبی گیاه بومی مخصوص مناطق گسترده از جمله کشور های :مالزی و هند می باشد. ( خرید نهال سیب با تخفیف )

شرایط محیطی :

امروزه با گسترش تکنولوژی میتوان این نهال را نیز در مناطق گرمسیری کشور ایران نیز کاشت کرد.نهال این درخت میتواند تا ارتفاع 4 الی 6 متر رشد کند. این نهال با تاجی باز و شکلی گسترده و تنه آن کمی کج و ناراست است.

برگ هال این نهال متقابل است و با دمبرگ کوتاه و ضخیمی که به طول 4 تا 24 سانتی متر و عرض آن حدود 2.5 تا 15 سانتی متر قرار دارند. که حالت چرمی شکل دارن و در حالت فشرده خیلی خوش بو و معطر هستن ولی در حالت عادی معطر نیستن. گل ها آن به مقدار خیلی کم بویی معطر دارند. و به صورت انتهایی روی خوشه های 4 تا 8 تایی قرار دارند. گل های این درخت معمولا پوشش برگی دارند.

ابن نهال مناسب به مناطق گرمسیری است. و با بارندگی فراوان در ارتفاعات کم یا پراکندگی های مناسب در تمام سال می باشد. این نهال خواهان اب و هوایی گرم و مطلوب می باشد. این نهال در کشور مالزی سالی 2 بار محصول قابل برداشت دارد. یک بار در بهار و یک بار در پاییز محصول بر میدارن . ولی در صورتی که در ایران در باغ های آذربایجان بعد 4 سال کاشت محصول میدهد.( خرید نهال سیب )

نهال سیب آبی

نهال سیب آبی

ارقام دیگر نهال سیب :

نهال سیب
نهال سیب گلاب
نهال سیب فرانسوی
نهال سیب توسرخ
نهال سیب ترش
نهال سیب سبز فرانسوی
نهال سیب آبی
نهال سیب جرومین
نهال سیب قرمز
نهال سیب سبز

نهال سیب لبنان
نهال سیب گلاب
نهال سیب قرمز مراغه
نهال سیب سفید قندی
نهال سیب آبی
نهال سیب سیاه
نهال سیب ترش
نهال سیب سفید
نهال سیب سبز فرانسوی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *