نهال سیب گلاب

نهال سیب گلاب یکی از ارقام نهال سیب است. که بسیار تجاری بوده و خیلی پرطرفدار است. خریداران گرامی میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز زیر نظر ادراه جهاد کشاورزی بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید.

نهال سیب گلاب

نهال سیب گلاب

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.(فروش نهال سیب با تخفبف)

فروش این نهال سیب به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود.(فروش نهال سیب با تخفیف)

فروش نهال سیب گلاب به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های:کهنز-اصفهان-مشهد-زنجان- تهران-اردبیل-تبریز-کرمانشاه-کرمان .و……

خرید نهال سیب گلاب باتخفیف ویژه از نهالستان برگ سبز دریافت قیمت نهال سیب سال جاری از نهالستان و فروش ارقام نهال در نهالستان برگ سبز

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر:09143338362

نهال سیب گلاب

نهال سیب گلاب

مشخصات :

نهال سیب گلاب یکی از رقم های بسیار معروف است که میوه آن بسیار خوشمزه و معطر است. این سیب یکی از پرطرفدارترین سیب ها می باشد. که در ایران کشت میشود. و به گونه های مختلف و فراوانی دارد.که هر کدام از گونه ها شرایط اقلیمی خاصی در مکان خود دارن. سیب گلاب را باغداران زیادی برای کشت و پرورش استقبال میکنند. چون به خاطر طعم و عطر خاصی که دارد بسیار بازار پسند است و فروش خوبی دارد. ( خرید نهال سیب با تخفیف)

اندازه ان متوسط و رنگ میوه ان به رنگ سرخ . سفید . و سبز دارد. مزه آن بسیار شیرین و ابدار و عطری بسیار مطلوب دارد. این نهال از سال چهام کاشت به بار مینشیند. و در یک دوره 13 روزه میکند و تقریبا بعد از 80 الی 84 روز بعد گلدهی زمان رسید میوه این نهال است.از نوع نهال ها زود رس بوده و گوشتی سفید و ترد دارد. این سیب قدرت ماندگاری بالایی ندارد. به همین دلیل بعد از برداشت این سیب باید به صورت تازه به بازار عرضه شود.

شرایط محیطی : 

این نهال مقاومت بسیار بالایی در مقابل سرمای زمستان دارد. تحمل سرمایی ان در -34 درجه سانتیگراد است. بهترین خاک برای این نهال خاک های با بافت آبرفتی و سبک می باشد.این نهال در خاک های سفت رشد مطلوبی نخواهد داشت. (فروش نهال سیب )

این نهال را بعداز مشخص شدن زمین و خاک و گودال با عمق مناسب حفر میکنند. البته نباید ریشه در عمق خاک قرار بگیرد. رعایت فاصله مناسب این درخت بین هر دو درخت نیز ضروری است. و فاصله تا 3 متر را برای دو نهال مناسب میدانند. این نهال هر 20 روز یک بار آب میدهند. البته این بستگی به آب و هوایی منطقه کاشت می باشد.(خرید نهال سیب)

نهال سیب گلاب

نهال سیب گلاب

ارقام دیگر نهال سیب :

نهال سیب گلاب
نهال سیب فرانسوی
نهال سیب توسرخ
نهال سیب ترش
نهال سیب سبز فرانسوی
نهال سیب آبی
نهال سیب جرومین
نهال سیب قرمز
نهال سیب سبز
نهال سیب میراکل

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال سیب لبنان
نهال سیب گلاب
نهال سیب قرمز مراغه
نهال سیب سفید قندی
نهال سیب آبی
نهال سیب سیاه
نهال سیب ترش
نهال سیب سفید
نهال سیب سبز فرانسوی