نهال سنجد حاج حسینی

نهال سنجد حاج حسینی یکی از ارقام نهال سنجد میباشد این نهال محصولی تجاری و خواص درمانی بالایی دارد . و مناسب برای خشک باری و صادرات است این نهال را میتوان در اکثر مناطق ایران کشت کرد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند برای خرید و سفارش این نوع نهال میتوانید بصورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر نهالستان مهندس زضا میرزائی با شماره تماس 09104101070 ـ 09143338362 تماس حاصل فرمایید . 

نهال سنجد حاج حسینی

نهال سنجد حاج حسینی

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

نهال سنجد حاج حسینی

نهال سنجد حاج حسینی

مشخصات:

نهال سنجد حسینی میوه ای خوش عطر و طعم می باشد. نهال سنجد حسینی از همان سال اول باردهی زیادی دارد. و هر ساله محصول زیادی از آن برداشت می شود. میزان رشد نهال سنجد حسینی بالا میباشد. نهال سنجد حسینی میوه های درشتی دارد. برگ های این رقم نهال سنجد کشیده بوده و دندانه های ریزی دارد. هر چه سطح کیفی نهال سنجد حسینی بالاتر باشد میزان رشد و باردهی ان زیاد است. برگ و میوه های نهال سنجد حسینی به طور متراکم درون یکدیگر قرار گرفته اند که راه عبور و مرور را دشوار می کند. نهال سنجد حسینی پر محصول می باشد. و از همان سال اول باردهی دارد. این رقم نهال سنجد مقاومت زیادی در مقابل آفت ها دارد. و میوه خوش طعم آن دارای ارزش اقتصادی بالایی است.

نهال سنجد حاج حسینی

نهال سنجد حاج حسینی

شرایط محیطی:

فاصله ی کاشت نهال سنجد حسینی در اراضی شب دار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳٫۵*۳ و ۳*۳ متر مد نظر قرار می گیرد. و در زمین های صاف و بدون شیب این فاصله بصورت ۴*۳ و ۳٫۵*۳٫۵ متر مد نظر است. گرده افشان مناسب سنجد حسینی  بصورت کاشت هر ۳۰ اصله نهال سنجد حسینی  یک اصله گرده افشان مناسب از ارقام نهال سنجد کاشت می شود.میزان آبیاری درخت سنجد حسینی در فصول مختلف سال و شرایط آب و هوایی گوناگون می باشد. بنابراین در ازای هر روز از فصل بهار ۱/۸ لیتر و در ازای هر روز از فصل تابستان ۱/۶ لیتر آب مد نظر قرار می گیرد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال سنجد محلی
نهال سنجد قزل
نهال سنجد حاج حسینی
نهال بلک بری
نهال خرمالو انبه ای
خرید نهال گردو

خرید نهال گردو و سیب

در خرید نهال قیمت و مرغوبیت آن بسیار مهم است. به منظورخرید برای باغ هکتار بالا، بایستی خرید نهال سیب و گردو به صورت عمده انجام گیرد.
نهال خرمالو موزی
نهال خرمالو پایه کوتاه