نهال آلبالو مجاری

نهال آلبالو مجاری یکی ارز رقم های  بسیار تجاری است و این نهال زود رس و میوه خیلی درشت دارد ممتاز برای پخت مربا و خشکباری عالی و بسیار بازار پسند است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه می نمایید . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارند میتوانند خریدی مطمعن و بدون دغدغه بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان برگ سبز مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال آلبالو مجاری

نهال آلبالو مجاری

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال آلبالو  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال آلبالو مجاری

نهال آلبالو مجاری

مشخصات : 

آلبالو مجاری یکی از ارقام نهال آلبالو است . این نهال خزان پذیر با برگ های لوزی شکل بصورت متناوب روی شاخه قرار دارند . رنگ پوسات آن هوه ای روشن تا نقره ای است . نهال آلبالو از نظر حجم  در مقایسه با گیلاس جای کمی را اشغال میکند. ارتفاع این نهال 2 الی 4 متر میرسد . ساقه های آن قایل انعطاف است . و به راحتی بدون آن که شکسته باشد خم میشود . به این دلیل چیدن میوه این نهال نیازی به نردبان ندارد . میتوان آن را با خم کردن با دست چید . گل های این آلبالو دارای 5 گلبرگ و 5 کاسبرگ است . درخت آلبالو هرس نمیشود مگر اینکه شاخه شکسته یا بیمار باشد . معمولا میوه در شاخه های یک ساله رشد میکند . و هر چه از عمر درخت میگذرد بار دهی آن کم میشود . ( خرید نهال آلبالو با تخفیف )

شرایط محیطی :

آلبالو مجاری  در خاک های شور و قلیایی نیز رشد میکند . ولی بهترین نوع خاک برای رشد بهتر این نهال این است . که آن را در خاک های لومی رسی کشت کرد . خاک این نهال بیشتر به ترکیبات پتاس احتیاج دارد . چون برای میوه دهی و رشد نهال مناسب است . ولی از ازت برای جلو گیری از سرما استفاده می کنند . تا حدود 5 متری ریشه رشد میکند . نیاز سرمایی این نهال 599 الی 1599 ساعت زیر -7 درجه سانتیگراد است . تابستان های خشک و خنک برای این نهال مناسب است .

مقاومت این نهال به گرما و سرما زیاد است . ولی کاشت این نهال در مناطق بسیار گرم  بدیل تامین نشدن نیاز سرمایی و یا آسیب به میوه نیست . ریشه آلبالو نسبت به گیلاس در برابر خاک های مرطوب مقاوم تر است . ریشه این نهال سطحی و تا عمق 5/2 متر گسترش میابد . برای آبیاری این نهال بهتر است . زمانی که خاک خشک شد آبیاری کنیم که در طی فصل تابستان حدود 3-2 بار در طی هفته ابیاری لازم است . اما برای درختان بالغ و بزرگ هفته ای یک بار آبیاری مناسب است . آبیاری بهتر است که در سایه انداز دخت انجام گیرد . این نهال برای آبیاری غرق آبی حساس است . و بهتر است از روش های مناسب آبیاری استفاده کنیم . ( خرید نهال آلبالو )

نهال آلبالو مجاری

نهال آلبالو مجاری

ارقام دیگر نهال آلبالو :

نهال آلبالو مجاری

نهال آلبالو محلی

نهال آلبالو گیلاس

نهال آلبالو خوشه ای

نهال آلبالو فرنگی

نهال آلبالو تلخ

نهال آلبالو گیلاسی

نهال آلبالو گیسی

نهال آلبالو اصلاح شده

نهال آلبالو تکدانه