نهال آلبالو بوترمو

آلبالو بوترمو یکی از ارقام نهال آلبالو است .که بسیار رقم تجاری بوده و بار دهی خوشه ای دارد . مناسب برای پخت مربا و کمپوت است . میوه ای درشت و حالت گرد و دم باریک دارد و در بازار بسار مورد است . فروش این نهال بصورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز برای شما مشتریان گرامی عرضه میشود . مشتریان گرامی  برای خریدی مطمعن و بدون دغدغه میتوانید بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید . ما به کیفیت نهال اهمیت ویژه میدهیم 

نهال آلبالو بوترمو

نهال آلبالو بوترمو

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال آلبالو  بوترمو از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.( خرید نهال آلبالو )

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال آلبالو بوترمو

نهال آلبالو بوترمو

مشخصات : 

 آلبالو بوترمو از ارقام نهال آلبالو مجاری که منشاء آن مجارستان است . میوه این نهال گرد و درشت با رنگ قرمز تیره که دارای دک کوتاه بوده و زمان رسید آن هفته آخر خرداد است آلبالو بوترمو از ارقام اصلاح شده است . که با پیوند دادن به دست می آید . این نهال دارای 5 گل برگ و 5 کاسبرگ است . که خودش خودش را تلقیح میدهد و میتواند با گرده افشانی نهال گیلاس را نیز تلقیح دهد . نهال آلبالو را هرس نمیکنند مگر اینکه شاخه آن شکسته یا بیمار باشد هر چه عمر درخت بالا میرود باردهی آن کم میشود . این نهال بر پایه آلبالو وحشی یا آلبالو محلب است . عمر اقتصادی این نهال 25 ال 30 سال است . آلبالو بوترمو مزه ترشی دارد و معمولا 95 درصد این نهال کمپوت و آبمیوه و مربا به بازار عرضه میشود .( خرید نهال آلبالو با تخفیف )

شرایط محیطی : 

 آلبالو بوترمو در خاک های شور و قلیایی نیز رشد میکند . ولی بهترین نوع خاک برای رشد بهتر این نهال این است . که آن را در خاک های لومی رسی کشت کرد . خاک این نهال بیشتر به ترکیبات پتاس احتیاج دارد . چون برای میوه دهی و رشد نهال مناسب است . ولی از ازت برای جلو گیری از سرما استفاده می کنند . تا حدود 5 متری ریشه رشد میکند . نیاز سرمایی این نهال 599 الی 1599 ساعت زیر -7 درجه سانتیگراد است . تابستان های خشک و خنک برای این نهال مناسب است .

مقاومت این نهال به گرما و سرما زیاد است . ولی کاشت این نهال در مناطق بسیار گرم  بدیل تامین نشدن نیاز سرمایی و یا آسیب به میوه نیست . ریشه آلبالو نسبت به گیلاس در برابر خاک های مرطوب مقاوم تر است . ریشه این نهال سطحی و تا عمق 5/2 متر گسترش میابد . برای آبیاری این نهال بهتر است . زمانی که خاک خشک شد آبیاری کنیم که در طی فصل تابستان حدود 3-2 بار در طی هفته ابیاری لازم است . اما برای درختان بالغ و بزرگ هفته ای یک بار آبیاری مناسب است . آبیاری بهتر است که در سایه انداز دخت انجام گیرد . این نهال برای آبیاری غرق آبی حساس است . و بهتر است از روش های مناسب آبیاری استفاده کنیم . ( خرید نهال آلبالو با تخفیف )

نهال آلبالو بوترمو

نهال آلبالو بوترمو

ارقام دیگر نهال آلبالو : 

نهال آلبالو مجاری
نهال آلبالو محلی
نهال آلبالو گیلاس
نهال آلبالو خوشه ای
نهال آلبالو فرنگی
نهال آلبالو تلخ
نهال آلبالو گیلاسی
نهال آلبالو گیسی
نهال آلبالو اصلاح شده
نهال آلبالو تکدانه