نهال آلبالو مجار

نهال آلبالو مجاری

نهال آلبالو مجاری

نهال آلبالو مجار از ارقام بسیار تت :جاری می باشد . این نهال را می توانید از نهالستان برگ سبز زیر نظر اداره جهاد کشاورزی بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید.

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال آلبالو  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلبالو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

مشخصات :

نهال آلبالو مجاری گیاهی خزان پذیر و با برگ های لوزی شکل و بصورت متناوب بر روی شاخه ها قرار گرفته است . این نهال از نظر حجم در مقایسه با گیلاس جای کمتری را اشغال میکند. ارتفاع این نهال به 3 الی 5 میرسد. و ساقه آن بسیار انعطاف پذیر است . و به راحتی و بدون شکستن میتوان میوه آن را چید . و نیازی به نردبان ندارد. گل این نهال از 4 گلبرگ و 4 کاسبرگ و پرچم و مادگی تشکیل شده است . این نهال خودش را تلقیح میکند. و حتی گرده افشانی این نهال میتواند گیلاس را هم تلقیح دهد. این نهال معمولا هرس نمیشود. مگر اینکه شاخه بشکند یا بیمار باشد. این نهال بعد از کاشت یک سال میوه میدهد و هر چه عمر درخت بالا میرود باردهی آن نیز کم میشود

نهال آلبالو مجاری

نهال آلبالو مجاری

شرایط آب و هوایی و خاک:

این نهال در خاک های شور و قلیایی هم رشد میکند. ولی بهترین نوع خاک برای این نهال خاک لومی یا (لیمونی) رسی است. خاک این نهال بیشتر به ترکیبات پتاس احتیاج دارد. چون که برای میوه دهی و رشد مناسب است. ولی از ازت برای سرما زدگی استفاده میکنند . ریشه این نهال تا حدود 5 متر رشد میکند. نیاز سرمایی این نهال 599 الی 1600 ساعت زیر 8 درجه  سانتیگراد است . تابستان  های خشک و خنک برای این نهال بسیار مناسب است . و مقاومت آن به سرما مثل سیب است . این نهال در مناطق بسیار گرم به دلیل تامین نشدن نیاز  سرما یی و آسیب به میوه ممکن نیست . ریشه آلبالو برعکس نهال گیلاس به خاک مرطوب مقاوم تر است . بهتر است که وقتی خاک نهال خشک شد ان را آبیاری کنیم . حدود 3 الی 4 مرتبه در طی هفته نیاز به آبیاری دارد.

ارقام دیگر آلبالو :

نهال آلبالو
نهال آلبالو مجاری
نهال آلبالو محلی
نهال آلبالو خوشه ای

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *