نهال آلبالو محلی

نهال آلبالو محلی از ارقام نهال آلبالو بسیار تجاری است . این نهال با میوه بسیار ریز و پربار است . ماندگاری بالا جهت عرضه در بازار و خشکبار عالی و مناسب جهت آبگیری و پخت مربا است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد . شما مشتریان گرامی برای خریدی مطمعن و بدون دغدغه میتوانید این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 تماس حاصل فرماید و نهال مورد نظر خود را سفارش دهید . ما به کیفیت نهال اهمیت ویژه میدهیم . 

نهال آلبالو محلی

نهال آلبالو محلی

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال آلبالو  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال آلبالو محلی

نهال آلبالو محلی

مشخصات : 

نهال آلبالو محلی یا رسمی از نهال های خزان پذیر با برگ های لوزی شکل است . که بصورت متناوب در روی شاخه ها دیده میشود . رنگ پوست  آن هوه ای روشن تا نقره ای است . نهال آلبالو از نظر حجم  در مقایسه با گیلاس جای کمی را اشغال میکند. ارتفاع این نهال 2 الی 4 متر میرسد . ساقه های آن قایل انعطاف است . و به راحتی بدون آن که شکسته باشد خم میشود . به این دلیل چیدن میوه این نهال نیازی به نردبان ندارد . میتوان آن را با خم کردن با دست چید . گل های این آلبالو دارای 5 گلبرگ و 5 کاسبرگ است . درخت آلبالو هرس نمیشود مگر اینکه شاخه شکسته یا بیمار باشد . معمولا میوه در شاخه های یک ساله رشد میکند . و هر چه از عمر درخت میگذرد بار دهی آن کم میشود . ( خرید نهال آلبالو با تخفیف )

سرایط محیطی : 

آلبالو مجاری  در خاک های شور و قلیایی نیز رشد میکند . ولی بهترین نوع خاک برای رشد بهتر این نهال این است . که آن را در خاک های لومی رسی کشت کرد . خاک این نهال بیشتر به ترکیبات پتاس احتیاج دارد . چون برای میوه دهی و رشد نهال مناسب است . ولی از ازت برای جلو گیری از سرما استفاده می کنند . تا حدود 5 متری ریشه رشد میکند . نیاز سرمایی این نهال 599 الی 1599 ساعت زیر -7 درجه سانتیگراد است . تابستان های خشک و خنک برای این نهال مناسب است .

مقاومت این نهال به گرما و سرما زیاد است . ولی کاشت این نهال در مناطق بسیار گرم  بدیل تامین نشدن نیاز سرمایی و یا آسیب به میوه نیست . ریشه آلبالو نسبت به گیلاس در برابر خاک های مرطوب مقاوم تر است . ریشه این نهال سطحی و تا عمق 5/2 متر گسترش میابد . برای آبیاری این نهال بهتر است . زمانی که خاک خشک شد آبیاری کنیم که در طی فصل تابستان حدود 3-2 بار در طی هفته ابیاری لازم است . اما برای درختان بالغ و بزرگ هفته ای یک بار آبیاری مناسب است . آبیاری بهتر است که در سایه انداز دخت انجام گیرد . این نهال برای آبیاری غرق آبی حساس است . و بهتر است از روش های مناسب آبیاری استفاده کنیم . ( خرید نهال آلبالو )

نهال آلبالو محلی

نهال آلبالو محلی

ارقام دیگر نهال آلبالو : 

نهال آلبالو مجاری 

نهال آلبالو محلی 

نهال آلبالو گیلاس 

نهال آلبالو خوشه ای 

نهال آلبالو فرنگی 

نهال آلبالو تلخ 

نهال آلبالو گیلاسی  

نهال آلبالو اصلاح شده

 نهال آلبالو تکدانه