نهال آلو رین کلود 

نهال آلو رین کلود یکی از ارقام دیگر نهال آلو میباشد که از رقم های تجاری است این میوه دیررس ترین گوجه سبز بازار است . بسیار بازار و ماندگاری بالا دارد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده به بازار عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . ما به کیفیت نهال اهمیت ویژه میدهیم .

نهال آلو رین کلود

نهال آلو رین کلود

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال آلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلو  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال آلو رین کلود

نهال آلو رین کلود

مشخصات :

نهال آلو رین کلود یکی از ارقام نهال آلو است که رقم تجاری است این نهال جدیدترین گوجه سبز رسیده موجود در بازار است . کشور سازنده این نهال اروپا است . این نهال دانه سبز رنگی دارد . عمر اقتصادی این نهال 24 الی 25 سال است . و از سال سوم کاشت میوه میدهد . زمان رسید میوه این نهال در ماه اوت و شکل آن گرد و سخت است . رنگ میوه این نهال زرد با زمینه ای سبز رنگ است . طعم شیرینی دارد . مناسب برای تازه خوری و کمپوت است .

شرایط محیطی : 

این نهال آلو مقاومت زیادی به سرما و خشکی دارد . این گونه نهال را باید با فاصله مناسب کاشت کرد . فاصله مناسب برای این نهال 3الی 4 متر با فاصله از هم کاشت میشود . برای رشد بهتر این نهال باید به خاک و فاصله و آبیاری دقت کنیم . آب مورد نیاز این نهال در هر هفته 10 لیتر است . این گونه نهال میتواند در برابر سرمای 24 ال 34 درجه سانتیگراد زیر صفر را تحمل کند . و بر پایه الو وحشی است . میتوان میوه این نهال را برای مدت 2 ماه نگهداری کرد . 

نهال آلو رین کلود

نهال آلو رین کلود

ارقام دیگر نهال آلو :

نهال الو بخارا
نهال الوچه

نهال الو خاکی
نهال الو زرد
نهال الو سانتریزه
نهال الو ناتال
نهال الو نگاتا
نهال آلو 

قطره طلا

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال آلو کهربا
نهال آلو دامنسوز
نهال آلو رین کلود
نهال آلو کالیفرنیا
نهال آلو بلک دیو
نهال آلو غول پاییزه
نهال آلو قطره طلا
نهال آلو خرمایی
نهال آلو خاکی