نهال انار دانه سیاه

نهال انار دانه سیاه یکی دیگر از ارقام نهال انار است . این نهال از رقم های بسیار تجاری است . مناسب برای مناطق معتدل و سردسیری و مقاوم به سرمای بهاره است . خوش رنگ و خوش عطر و رقم دیر گل است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه خریداری کنند . 

نهال انار دانه سیاه

نهال انار دانه سیاه

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انار  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انار دانه سیاه

نهال انار دانه سیاه

مشخصات : 

یکی از انواع نهال هایی که به صورت درختچه ای تولید می شود . و پاجوش های بسیار زیادی دارد دارد نهال انار می باشد. این نهال به صورت تک تنه رشد می کند . در واقع باید بدانید این نهال در برخی از مواقع تا 5 متر هم رشد می کند . این نهال از جمله نهال هایی است که بیشتر در مناطق گرمسیری رشد خوبی می کند . بهتر است این نهال بیشتر در مناطق گرم تابستانی کاشته شود . گرما یکی از مهمترین عوامل رشد نهال انار می باشد . گرما باعث می شود این نهال به خوبی پرورش یابد . (خریدنهال انار)

شرایط محیطی :

از ویژگی های با ارزش این نهال  انعطاف پذیری بالا به انواع خاک ها است . شما می توانید آنها را در خاک های شور و کم آب هم بکارید . ریشه های این نهال گاهی اوقات امکان دارد تا عمق 5 متر هم برسد . که در برخی از مواقع هم رشد آن بیشتر می باشد. خاک های رسی و شنی از جمله بهترین خاک هایی می باشد . برای رشد بهتر و باردهی بالا باید خاکی را انتخاب کنید که به خوبی زهکشی شده باشد . اگر شما به صورت سالانه به نهال خود کود دهی مناسبی داشته باشید . بدون شک رشد نهال بسیار عالی خواهد بود . نهال انار تا حدودی در برابر سرما مقاوم است . اگر درجه هوا به بالاتر از 14 برسد بدون شک در برابر آن نمی تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد . (خریدنهال انار  )

نهال انار دانه سیاه

نهال انار دانه سیاه

ارقام نهال انار :

نهال انار ساوه

نهال انار رباب

نهال انار گرین گلوب

گپ فردوس

نهال انار بیدانه ژله ای

نهال انار دانه سیاه اصل

نهال انار گربان
نهال انار پوست سیاه
نهال انار پایه کوتاه
نهال انار سردشت
نهال انار سفید
نهال انار سیاه سرقندی
نهال انار دانه سیاه
نهال انار گپ فردوس
نهال انار کرین کلوب
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *