نهال انجیر استهبان

نهال انجیر استهبان یکی از ارقام نهال انجیر میباشد . این نهال از ارقام پیوندی و از ترکیب دو نهال متفاوت به وجود می آید و از رقم بسیار تجاری و میوه متوسطه و بسیار شیرین است . بهترین انجیر برای خشکباری و آجیل و صادرات عالی و مناسب مناطق معتدل است . یک سال برای به ثمر رسیدن این میوه کافی میباشد .  نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای خریدارن نهال عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهند . 

نهال انجیر استهبان

نهال انجیر استهبان

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال انجیر با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انجیر   )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انجیر استهبان

نهال انجیر استهبان

مشخصات :

این نهال اصل زودبازده از سال اول کاشت به بار می نشیند . باغداران گرامی شما باید کلیه محصولات را از سال اول کاشت از درخت جدا کنید تا باعث عدم رشد نهال انجیر نشود . نهال اصل اصلاح شده مناسب کاشت برای احداث باغات انجیر میباشد، . انجیر اصلاح شده ی استهبان اصل مقاومت بسیار عالی نسبت به آفات و بیماریها دارد . محصول تولید گردیده از این درخت انجیر تجاری و بازار پسند می باشد . درخت انجیر استهبان اصل در سال پنجم کاشت اولین محصول تجاری خود به مقدار 18 تن تولید می کند.( نهال انجیر )

شرایط محیطی :

نهال  اصل مقاوم به سرما نسبت به ارقام انجیر سنتی و ایرانی پرمحصول تر می باشد . فاصله ی کاشت درخت انجیر استهبان اصل در زمینهای باشیب ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۴*۳ و ۳*۳ متر کاشت می گردد . باید توجه داشت که در اراضی صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر کاشت می گردد . گرده افشان مناسب انجیر استهبان در باغات انجیر به ازای هر 30 اصله نهال انجیر یک اصله گرده افشان مناسب از ارقام نهال انجیر کاشت می شود . میزان آبیاری درخت انجیر استهبان اصل در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است . بهتر است که برای هرروز از فصل بهار نیم لیتر و برای هرروز تابستان 1 لیتر آب برای درخت انجیر در نظر گرفته شود .

نهال انجیر استهبان

نهال انجیر استهبان

ارقام نهال انجیر :

نهال انجیر
نهال انجیر استهبان
نهال انجیر اسرائیلی
نهال انجیر گلابی
نهال انجیر زرد
نهال انجیر سیاه
نهال انجیر مقاوم به سرما
نهال انجیر سردسیری
نهال انجیر گرمسیری
نهال انجیر سه فصل

نهال انجیر کلسته
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر میسشن
نهال انجیر یزدی
نهال انجیر سه فصله
نهال انجیر عسلی
نهال انجیر قهوه ای
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *