نهال انگور عسگری

نهال انگور عسگری ایکی دیگر از ارقام نهال انگور است . این رقم انگور تجاری بوده . و میوه ای زود رس دارد . مناسب برای غوره و تازه خوری است . حبه های این نهال کشیده شکل و ماندگاری زیاد ندارد . امشتریان گرامی میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید . 

نهال انگور عسگری

نهال انگور عسگری

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور عسگری

نهال انگور عسگری

مشخصات :

نهال انگور عسگری نیز از ارقام نهال انگور است که محبوبیت بسیار زیادی دارد و باغداران در کاشت آن اقدام مینمایند . حبه این نهال بسیار کشیده شکل است . و رنگ سفیدی دارد. این نهال را به عنوان نهال زود رس میشناسند . این نهال در فصل تابستان رشد خوبی از خود نشان میدهد . فصل برداشت میوه این نهال در اواخر خرداد ماه است . این نهال مقاومت زیادی در برابر یخبندان و سرمای شدید بهاره را ندارد. از این نهال برای تولید کشمش هم استفاده میشود . 

شرایط محیطی :

برای کاشت انگور عسگری بهتر است که در مورد ویژگی های آن اطلاع داشته باشید . در این صورت رشد مناسبی را مشاهده میکنید . یکی از مهمترین ویژگی های این نهال هرس کردن به موقع  آن است این نهال از آن گونه هال هایی است که باید هر ساله هرس شود. اگر نهال انگور هرس نشود نمیتواند میوه خوب و با کیفیت را دهد. برای اینکه محصول خوبی داشته باشین نسبت به تمامی نیاز های این نهال باید حساس باشید . مناسب ترین خاک این نهال  خاک شنی و سبک  است . در این خاک رشد خوبی از خود نشان میدهد و محصول با کیفیتی به عمل می آورد. این نهال در خاک های سنگین که بدون ماده معدنی هستن  رشد خوبی نخواهد داشت یکی از موارد دیگیری که در موقع کاشت باید دقت کنید زهکشی خاک است . در صورتی که زهکشی خوبی انجام گیرد نهال رشد بهتری و میوه با کیفیت تری را ارئه میدهد. 

نهال انگور عسگری

نهال انگور عسگری

ارقام دیگر نهال انگور :

انگور بیدانه قرمز
انگور شرابی
انگور شانی
انگور سیاه سردشت
انگور یاقوتی
انگور شامپاین
انگور شاهانی
انگور شانی کردستان
انگور سوییت شاپر
انگور ترکمن ۴
انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم
انگور قرمز
انگور قزل
انگور قرمز کشمشی
انگور قاصدک
انگور قزوین
انگور قم
انگور قطره ماه
انگور قوچان
انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی
انگور فخری
انگور فروشی
انگور فارس
انگور فروش
انگور فرنگی قرمز
انگور فرنگی هندی
انگور فرنگی سیاه
انگور فرانسوی
انگور غوره