نهال بلک بری

نهال بلک بری یکی از ارقام نهال بسیار تجاری و خیلی رقم خاص و کمیاب است این نهال بری درختی پربار و مناسب اکثر مناطق ایران است و رقمی زودبازده است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان عرضه میکند . میتوانید این نهال  را بصورت مستقیم از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزائی با شماره تماس های زیر خریداری کنید . ( خرید نهال  بری)

شماره تماس مدیر : 09104101070 ـ 09306363005 

شماره تماتس دفتر فروش : 04445230022

شماره تماس کارشناس : 09143338362 

نهال بلک بری

نهال بلک بری

مشخصات : 

نهال بلک بری میوه خاص،خوش طعم و پرطرفدار  بری از میوه‌های نسبتا کمیاب و گران قیمت بازار است که بازار فروش بسیار خوبی دارد اما لازمه تولید این میوه خوشمزه نهال سالم و مرغوب است که توانایی تولید این میوه‌ را داشته باشد. خواستگاه اصلی و اولیه نهال بری که بانام علمی Rubus fruticosus” شناخته می‌شود و از خانواده تمشک ‌ها هستند، کشورهای اروپایی هستند . جالب است بدانید که نهال  بری در طول عمر کوتاه خود ارتفاع چندان زیادی نخواهد گرفت و تا حداکثر ۳ متر به رشد خود ادامه خواهد داد .( خرید نهال  بری )

نهال بلک بری

نهال بلک بری

شرایط محیطی : 

ذقت داشته باشید که یکی از مراحل اساسی قبل از کاشت نهال، سنجش و آزمایش بافت خاک است که به کمک آزمایشگاه‌های گیاه شناسی انجام می‌گیرد‌‌. با توجه به نیاز نهال  بری مطلوب است تا آن را در خاک‌های شنی لومی با ph اسیدی در حدود ۵/۵ الی ۶ بکارید و قبل از آن بافت خاک به کمک زهکشب کاملا زیر رو رو شده باشد. غنی بودن خاک نهال  بری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا سبب باردهی بیشتر درخت در طی عمر اقتصادی خود می‌شود و همچنین امکان تضمین سلامت ریشه نهال نیز وجود دارد.برای کاشت به فاصله چندانی نیاز ندارد و رعایت فواصل حداکثر ۲ متری در ردیف‌های ۲ متری کاملا مطلوب خواهد بود و امکان دریافت نور خورشید توسط درخت و گستردگی ریشه‌ها در زیر سطح زمین وجود خواهد داشت.

برای به خواب رفتن نهال بری در فصل زمستان لازم است نهال حدود ۱۶۰۰ ساعت در دمای کمتر از منفی ۷ درجه سانتی گراد قرار گیرد تا پس از آن در فصل بهار امکان شکوفایی داشته باشد البته با رفع این نیاز سرمایی مقاومت نهال در فصول سرد سال تا دمای منفی ۲۰ درجه نیز وجود خواهد داشت.( ارقام نهال بری با تخفیف )

نهال بلک بری

نهال بلک بری

ارقام نهال بلک بری :

بلوبری 

تمشک محلی 

تمشک کشت بافت 

گوجی بری 

بلوبری دوک

بلوبری چندلر

بلوبری گراپ

نهال سنجد محلی
نهال سنجد قزل
نهال سنجد حاج حسینی
نهال بلک بری
نهال خرمالو انبه ای
خرید نهال گردو

خرید نهال گردو و سیب

در خرید نهال قیمت و مرغوبیت آن بسیار مهم است. به منظورخرید برای باغ هکتار بالا، بایستی خرید نهال سیب و گردو به صورت عمده انجام گیرد.
نهال خرمالو موزی
نهال خرمالو پایه کوتاه