نهال توت سفید هرات

نهال توت سفید هرات یک درخت قدیمی و یا تاریخی در اکثر کشورهای جهان که معمولا در هر کشوری دارای قدمت بیش از دویست ، سیصد سال است. دارای پوست زرد نارنجی بوده که از مشخصه‌های جالب آن در زمستان است  درختی است  و بعضی از درختان توت فقط گلهای نر تولید نموده نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان عرضه میکند برای سفارش میتوانید با شماره های  زیر تماس بگیرین ( خرید نهال توت )

شماره تماس : 09104101070 ـ 09143338362 ـ 09306363005 – 04445230022

نهال توت سفید هرات

نهال توت سفید هرات

مشخصات گیاه 

مشخصات گیاه نهال توت سفید :توت یکی از گیاهان دو  است. توت در گیاه گونه میوه گوشتدار یک تکه محسوب  که در آن تمام دیواره تخمدان درون یک  خوراکی به عمل تخمدان همیشه در قسمت زیرین گلها که دارای یک یا چند درون یک پوشش نازک  قرار دارند و دارای قسمتهای داخلی هستند. درون گوشت مشترک یک تخمدان یک یا چند  محصور شده‌اند.( نهال توت )

نهال توت سفید هرات

نهال توت سفید هرات

شرح گیاه 

نهال توت بومی چین است و در نقاط  و شمال ایران کشت میشود  توت درختی است که ارتفاع آن به 20 متر و  به یک متر می رسد دارای تنه راست و قائم و پوستی شیاردار، خاکستری مایل به زرد.  مختلف  صاف و دار یا دندانه دار، با قاعده نیم قلبی و انتهای تیز است. رنگ آن سبز روشن و براق است و  آن بلند می باشد. 

شرایط محیطی : 

خاک نهال توت : خاکهای شنی  لومی  برای رشد درختان توت بسیار مناسب مخلوط بودن خاک با مواد پوسیده گیاهی مثل برگ یعنی  به خاک امکان تنفس و به باکتری های موجود در آن امکان فعل و انفعالات زیادتر و بهتری را می دهد.  که قابل نفوذ آب نبوده و رطوبت را مدت زیادی در خود نگهدارند و با تلاقی شوند  . درخت توت در خاکهای خنثی رشد مناسبی نشان می دهد بطوریکه میتوان آنرا جزو گیاهان خنثی پسند بحساب آورد. بهترین PH برایش بین 6 تا 7 می باشد.( خرید نهال توت )

ویرایش مدیر

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال توت هرات
نهال شاه توت
نهال توت آمریکایی
نهال توت کاولوزا
نهال توت مجنون چتری
نهال توت موزی
نهال توت مینیاتوری
نهال توت سفید