نهال زردآلو جهانگیری

نهال زردآلو جهانگیری از رقم های بسیار تجاری است . این نهال در اواخر خرداد ماه میرسد ترد . سفت و قلبی شکل است . بازدهی خوشه ای و زودبازده و پربار میباشد . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده است . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهید . اعتماد از شما کیفیت از ما .

نهال زردآلو جهانگیری

نهال زردآلو جهانگیری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال زردآلو )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال زردآلو جهانگیری

نهال زردآلو جهانگیری

مشخصات :

این نهال  شناسنامه به واسطه میوه های خوش رنگ، خوش عطر و طعم، طرفداران زیادی دارد. میوه نهال زردآلو جهانگیری تخم مرغی شکل است . و رنگ آن هم زرد و قرمز می باشد. وبرای تازه خوری توصیه میشود. نهال از ارقام تجاری دنیا بحساب می اید.

تعداد میوه نهال  در واحد کیلوگرم در حدود ۲۰ الی ۳۰ عدد میباشد. عمر اقتصادی آن  20 سال میباشد. این نهال دیرگل و کوتاه قد و پربازده میباشد. میوه این نهال در اوایل تابستان برداشت میشود. شانکر باکتریایی و لکه غربالی از جمله بیماری های نهال محسوب میشود.

شرایط محیطی : 

نسبت به سرمای بهاره مقاومت زیادی دارد. تحمل سرمای نهال  25 الی 30 درجه سانتیگراد میباشد. می توان نهال  را در مناطق با اب وهوای نیمه سردسیری و نیمه گرمسیری کاشت کرد. لذا باید توجه کرد که قطر و عمق چاله های مخصوص کاشت نهال بصورت حداقل ۸۰*۸۰*۸۰ در نظر گرفته می شود. و فاصله کاشت نهال در اراضی شیبدار باید 3-4 متر باشد. ودراراضی بدون شیب وصاف باید 4-4 متر درنظر گرفته شود.( خرید نهال زردآلو با تخفیف )

نهال زردآلو جهانگیری

نهال زردآلو جهانگیری

لیست ارقام نهال زردالو:

نهال زردآلو جهانگیری
نهال زردآلو سلطنتی
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو دیرگل
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو مقاوم به سرما
نهال زردآلو عسگرآباد
نهال زردآلو پیش رس
نهال زردآلو قرمز
نهال زردآلو زودرس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال زردآلو تلتون
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو انبه ای
نهال زردآلو رکسانا
نهال زرد آلو ملایر
نهال زردآلو قیصی