نهال سیب سفید قندی

نهال سیب سفید قندی نیز یکی از ارقام نهال سیب میباشد.این نهال بسیار تجاری است. نهالستان برگ سبز این نهال برای کاشت باغداران پیشنهادی ویژه است . این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز به صورت مستقیم و بدون واسطه از مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید.

نهال سیب سفید قندی

نهال سیب سفید قندی

فروش این نهال به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود.

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال سیب قندی به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های :تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و …..

خرید نهال سیب قندی  باتخفیف ویژه از نهالستان برگ سبز دریافت قیمت نهال سیب سال جاری از نهالستان و فروش ارقام نهال سیب در  نهالستان برگ سبز 

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال سیب سفید قندی

نهال سیب سفید قندی

مشخصات :

یکی از ویژگی های مهم این نهال بار دهی آن و زود رس بودن آن است. زمان رسید این نهال در اوایل تابستان است. بسیار بازار پسند است. بازار میوه این نهال عالی و منحصر به فرد است. به دلیل میوه خاص و طعم شیرینی که دارد به عنوان یکی از مهمترین میوه های اولیه تجاری به حساب می آید. رشد و سود دهی بسیار خوبی دارد. اندازه سیب این نهال کوچک است و دارای رنگ سفید مایل به زرد است. قیمت نهال به نوع و ریشه و گلدان یا پایه رشد بستگی دارد. نهال های سیب سفید قندی قبل از گل رز آزاد شده اند و متقاضیان زیادی در این مورد دارد.

شرایط محیطی :

این درخت وسیع ترین درخت کشت شده در منطقه معتدله است. ، بعضی از ارقام در70 روز میرسند و  برخی دیگر180 روز یا بیشتر وقت لازم دارند تا برسند. بعضی خیلی مقاوم هستند و  برخی دیگر نسبتا´حساس میباشند. دارای نیاز سرمایی طولانی و برخی دیگر یـک دوره خیلی کوتاه نیاز به سرما دارند. به علت تنوع ژنتیکی ، عمومیت دادن در مورد نیازهای آب و هـوایی ویژه سیب را مشکل میسازد ولـی بطور کلی نیاز سرمایی سیب 1610 ساعت دمـای زیر ْ7  ساتیگــراد میباشد. در زمستان اگر سردی هوا از ْ40-  ساتیگراد تجاوز نماید صدمه زیادی به خود درخت و ریشه آن خواهد رسید.بطـور کلـی ریشه سیب در مقایسه با سایر انواع درختان میوه سردسیری به شرایط مرطوب و کمی هوا مقاومت بیشتری نشان میدهد.

نهال سیب سفید قندی

نهال سیب سفید قندی

ارقام دیگز نهال سیب :

نهال سیب
نهال سیب گلاب
نهال سیب فرانسوی
نهال سیب توسرخ
نهال سیب پاکوتاه
نهال سیب ترش
نهال سیب سبز فرانسوی
نهال سیب آبی
نهال سیب میراکل
نهال سیب جرومین

نهال سیب لبنان
نهال سیب گلاب
نهال سیب قرمز مراغه
نهال سیب سفید قندی
نهال سیب آبی
نهال سیب سیاه
نهال سیب ترش
نهال سیب سفید
نهال سیب سبز فرانسوی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *