نهال هلو آلبرتا

نهال هلو آلبرتا یکی از ارقام نهال هلو بوده که رقم بسیار تجاری است . میوه این نهال بسیار درشت و مناسب برای تازه خوری و کمپوت است . زمان رسید این نهال در اواخر تابستان است. نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را حضوری یا غیر حضوری بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سیز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . 

نهال هلو آلبرتا

نهال هلو آلبرتا

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال هلو آلبرتا

نهال هلو آلبرتا

مشخصات : 

میوه این رقم نهال هلو ماه آخر فصل بهار می رسد . این رقم نهال هلو بازدهی بسیار بالایی دارد . عمر این رقم نهال هلو بیشتر از 40 سال نمی باشد . میوه این رقم دارای شکلی بیضی درشت و قرمز رنگ و شیرین می باشد . برداشت میوه این رقم نهال هلو در آخر تیر ماه از فصل تابستان صورت می گیرد. بعد از بزرگ شدن این رقم از هر درخت حدود 200 کیلو میوه می توانید برداشت کنید . اگر میوه این رقم نهال هلو اگر دوماه در جای خنک و سرد نگه داری شود هسته آن به راحتی از میوه جدا می شود. بومی کشور چین می باشد .

شرایط محیطی :

این رقم نهال هلو نیاز به دوبار آبیاری ئر هفته دارد . و اگر آبیاری بطور منظم صورت نگیرد سبب از بین رفتن نهال می گردد . نسبت به سرما از خود مقاومت خوبی نشان می دهد . ازجمله آفات این نهال میتوان به بیماری لب شتری اشاره کرد. قابلیت انبار مانی دارد. برای هرس شاخه های اضافی آن باید قطع شود .

نهال هلو آلبرتا

نهال هلو آلبرتا

ارقام دیگر نهال هلو :

نهال هلو زعفرانی
نهال هلو قجیر قانات
نهال هلو انجیری زعفرانی
بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
ارقام نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو درشت