نهال هلو انجیری مور

نهال هلو انجیری مور یکی از ارقام نهال هلو می باشد . این نهال یکی از رقم های بسیار تجاری و زود بازده و پر بار و خاصیت انبار داری بسیار بالایی دارد . و طعم شیرین و خاصی دارد زمان رسید میوه این نهال در اوایل تابستان است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده به مشتریان عرضه می شود  . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . 

نهال هلو انجیری مور

نهال هلو انجیری مور

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال هلو انجیری مور

نهال هلو انجیری مور

مشخصات : 

۲ الی ۳ سال بعد از کاشت شروع به گل دادن میکند. و اولین محصول خود را در سال چهارم یا پنجم تولید می کند.گل هلو بصورت جانبی از یک جوانه ساده روی شاخه یک ساله میروید.این نوع نهالها از ارقام خود بارور میباشند. گرده افشانی انها بوسیله باد انجام میگیرد. ولی کندو گذاری مقدار محصول را بالا می برد.میوه هلو به وسیله تعدادی کرک پوشیده شده است.در هلو معمولآ تعداد میوه بسیار بیشتر از حد تحمل درخت است و این درخت باید حتمآ قطع وهرس شود.هسته اش ممکن است به گوشت چسبیده یا از آن جدا باشد. 

شرایط محیطی : 

نیاز سرمایی هلو انجیری مور برای بیرون آمدن از استراحت زمستانی ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت می باشد.این نوع هلو انجیری مور در مقابل سرمای زمستان مقاومت کمتری دارد.برای نهال هلو سرمای کشنده حدود ۲۱- درجه سانتی گراد است.ولی اگر هوا سریع سرد شود در دمای ۹- تا ۱۳- درجه سانتی گراد نیز جوانه و حتی شاخه های جوان خشک می شوند.هلو انجیری مور در مقابل گرمای تابستان مقاوم و میوه های ان کیفیت خوبی دارد. ریشه هلو در برابر کمبود تهویه خاک حساس است و از غرقاب شدن به شدت اسی می بیند. 

نهال هلو انجیری مور

نهال هلو انجیری مور

ارقام دیگر نهال هلو :

نهال هلو انجیری عسلی
نهال هلو انجیری زعفرانی
نهال هلو قجیرقانات
نهال هلو زعفرانی
بهترین نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو زودرس
نهال هلو پاکوتاه
نهال هلو قجیرقانات