نهال شلیل مغان

نهال شلیل مغان یکی از مهم ترین و معروفترین نهال شلیل است . این نهال از رقم های بسیار تجاری بوده خیلی زودرس و پربار است این رقم شلیل در اواسط تیر ماه میرسد . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشین . کیفیت کار ما اعتبار ماست .

نهال شلیل مغان

نهال شلیل مغان

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال شلیل به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال شلیل  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال شلیل مغان

نهال شلیل مغان

مشخصات :

این نهال  دارای رشد بالایی است. بنابرین در مدت کوتاهی شاهد رشد زیاد برگ و شاخه های نهال شلیل  میشوید. میوه نهال شلیل  شکلی گرد و پوستی قرمز رنگ دارد. گوشت میوه نهال شلیل  زرد یا قرمز است . بهتر است این میوه تازه و یا به صورت کمپوت میل شود. تولید نهال شلیل  از کشور چین آغاز شده است . نهال شلیل  جزو محصولات میان رس بحساب می اید. میوه نهال شلیل  در پایان تیر ماه قابل برداشت است. اولین میوه نهال شلیل را 4 سال بعد از کاشت می توانید برداشت کنید.

شرایط محیطی : 

نهال شلیل  نیاز به خاک زهکشی شده دارد. بهترین خاک برای نهال شلیل  خاک های شنی لومی می باشد. نهال  شلیل  در آب و هوایی که دارای تابستان گرم و زمستان های یخبندان نداشته باشد می تواند به خوبی رشد کند.آبیاری می بایست برای نهال شلیل  سالی 5/7 متر مکعب برسد. نهال شلیل  در طول سال به آبیاری مناسب با فاصله زمانی درست نیاز دارد تا رشد خوبی داشته باشد و از برخی بیماری ها مصون بماند.

نهال شلیل مغان

نهال شلیل مغان

ارقام دیگر نهال شلیل : 

نهال شلیل شیشه ای نهال شلیل شمس نهال شلیل حسن پور نهال شلیل مغان نهال شلیل زودرس نهال شلیل انجیری نهال شلیل شبرنگ نهال شلیل رفعتی نهال شلیل کیوتا نهال شلیل ردگلد