نهال پسته بادامی

نهال پسته بادامی نیز یکی از ارقام نهال پسته میباشد که رقم بسیار تجاری بوده و از بهترین پایه های ایرانی است . این نهال مقاوم به سرما بوده و مناسب برای مناطق گرمسیر و مقاوم به آفت میباشد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال پسته بادامی

نهال پسته بادامی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از 

نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال پسته بادامی

نهال پسته بادامی

مشخصات : 

 نهال پسته بادامی: پسته آن کشیده است و درخت بزرگی دارد. معمولا ارتفاع این نهال حدود 3.5 متر می رسد. معمولا در انتهای هر شاخه نهال متوسط 4 شاخه جانبی می روید. وبراس همین تاج این نهال   بزرگ میباشد. اندازه تاج نهال به طور متوسط 3 متر میباشد. و رشد نیمه عمودی دارد. 70% برگ های نهال  به صورت سه برگی میباشند .دو برگ جانبی اندازه ای متوسط و برگ اخری بزرگتر از آنهاست.

دمبرگ های آنها کوتاه و بسیار محکم میباشند. نهالی  دیر گل و میوه آن هم دیررس میباشد. از 19 فروردین شروع به گلدهی میکند. رشد میوه نهال  از 20 خرداد اغاز میشود. و زمان برداشت میوه در 10 شهریور است. قیمت میوه آن کم است و باردهی متوسطی دارد. خوشه های این پسته بسیار پراکنده است و در هر خوشه در حدود 10-12 دانه پسته است. میوه نهال  ریز و وزن ان کم میباشد.پوسته میوه رنگ کرم و رنگ مغز آن ارغوانی می باشد.

شرایط محیطی : 

نهال این رقم نهال پسته مقاومت بالایی به کم آبی دارد همچنین نسبت به افت قارچ فیتوفترا بسیار مقاوم است. قارچ فیتوفترا یکی از بزرگترین عوامل خشکی نهال های پسته در دوره های کم آبی و گرما میباشد.این نهال مقاومت خوبی نسبت به شوری خاک دارد. وبرای همین جزو بهترین پایه رقم نهال پسته میباشد. این نهال مقاومت بالایی نسبت به خشکی دارد. مقاومت زیادی نسبت به سرما دارد.

نهال پسته بادامی

نهال پسته بادامی

ارقام نهال پسته :

نهال پسته پیوندی
نهال پسته هیبریدی

نهال پسته سردسیری
نهال پسته اصلاح شده
نهال پسته هیبریدی امریکایی
نهال پسته اکبری
نهال پسته کوهی
نهال پسته رفسنجان
نهال پسته پیوند خورده

نهال پسته فندقی
نهال پسته بنه
نهال پسته بادامی
نهال پسته احمد آقایی
نهال پسته اکبری
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *