نهال گردو فرنور

روش درخواست خرید نهال گردو فرنور از نهالستان برگ سبز:برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید. شماره تماس : 09104101070-09306363005 بمدیریت: مهندس رضا میرزایی

مشخصات:

گردو ها می توانند . تنوع زیادی برای عرضه داشته باشند.این موضوع بدین معناست که آن ها از نظر رشد و منطقه رویش با بکدیگر تفاوت خواهند داشت . در این مطالب یکی دیگر از نژاد گردو را به شما معروفی خواهیم کرد. به نام نهال گردو فرنور است.این درخت از نظر اصالت به کشور فرانسه بر می گردد. نهال فرنور مقاومت بسیاری در مقابل سرما دارد.

 گردو فرنور معمولا در فصل بهار جوانه میزند. این موضوع اهمیت زیادی در رشد گردو فرنور دارد. اگر شما در مناطق کوهستانی زندگی میکنید. که هر ساله بخشی از محصولات باغ شما دچار سرمازدگی و گاهی یخ زدگی می گردد. میتوانید از این نهال  برای باغ خود استفاده کنید .علاوه بر این دیر گل و میوه می دهد. مقاومت مناسب نهال فرنور به سرما به شما این امکان را می دهد. تا آن را در مناطق سردسیر و آب و هوای سرد نیز بکارید. معمولا گردو فرنور را در ارتفاع بالا یعنی چیزی در حدود 1799 متر بالاتر از سطح دریا می کارند. گردو فرنور زود رس بوده و تقریبا پس از 2 یا 3 سال شروع به تولید محصول میکند. گردو فرنور از زمان بلوغ در هر هکتار چیزی در حدود 8 تن گردو فرنور به ارمغان می آورد.

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور

لیست گردو

  • گردو فرنور
  • گردو چندلر
  • گردو خوشه ای
  • گردو لار

شرایط محیطی:

 گردو فرنور در مناطقی با آب و هوای معتدل مدیترانه ای تا معتدل مرطوب و معتدل خشک و حتی در مناطق استپی مانند: آذربایجان. همدان. کردستان. شمال خراسان . کرمان. و خوانسار اصفهان به خوبی رشد میکند. نیاز سرمایی این درخت 799-599 ساعت بین 4 تا 9 درجه سانتی گراد در طی فصل پاییز و زمستان می باشد. گردو فرنور  به خاطر داشتن ریشه های گسترده و عمیق به ارضی زراعی عمیق با عمق حداقل -2 1/5 متر نیز دارد. نهال گردو فرنور در خاک های سبک و آهکی خنک نیز به خوب رشدمیکند.

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور

در طرح ریزی باغ گردو فرنور مستطیلی شکل توصیه می شود.

فاصله کاشت: 4تا 6 متر است.

عمر اقتصادی : بیش از 99 سال است.

تحمل خشکی :متحمل آبیاری 19 لیتر در 19 روز است.

وزن میوه:14 گرم است.

نحوه کاشت نهال فرنور:

گردو فرنور یکی از مهترین گردو های پیوندی است. این نهال مقاومت زیادی در برابر سرما دارد.و بهترین فصل برای کاشت فصل عای پاییز ئ زمستان است. همان طور که میدانید. ریشه این نهال عمیق و بزرگ است. برای کاشت باید حداقل به یکو نیم تادو متر عمق در زمین است. تا ریشه به خوبی در خاک آرام بگیرد. و یکی از مهترین کارها برای کاشت زهکشی است که هنگام کاشت باید انجام داد. زه کشی در رشد نهال گردو تاثیر فوق العاده دارد. و سفت و سخت بودن خاک به نهال گردو آسیب میرساند.

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور

همینطور شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید و یا با شماره های 09144101070,09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *