نهال گیلاس زرد اورمیه

روش درخواست خرید نهال گیلاس زرد اورمیه از نهالستان برگ سبز:برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس : 09104101070-09306363005

بمدیریت: مهندس رضا میرزایی

مشخصات:

نهال گیلاس زرد هم نیز مانند بقیه نهال گیلاس منشا ایرانی دارد. و آن را میتوان در شهر اورمیه آذربایجان غربی یافت کرد.  زمان گل دهی این درخت در اواخر نیمه دوم فر وردین است. این درخت با بار دهی بالا که درارد . در میان باغداران مود توجه قرار گرفته است. زمان برداشت امیوه این درخت در اوایل تیر ماه است. میوه آن درشت و بارنگ زرد است. ودر پایه آلبالو تلخ شناخته می شود. این نهال از ارقام اصلاح شده می باشد. میوه این درخت زرد گای و گوشت آن سفت و بافت آن محکم است. با طعم شیرینی که دارد بسیار بازار پسند است.

نهال گیلاس زرد اورمیه

نهال گیلاس زرد اورمیه

شرایط محیطی:

این نهال از عمر اقتصادی بالای 21 سال برخوردار است. که بعد کاشت دو سال شروع به گل دهی و بعد سه یا جهار سال دیگه وارد چرخه اقتصادی می شود. این نهال را می توان بیشتر در مناطق کوه پابه ای کاشت.و برای پایه بذری این نهال از البالو تلخ استفاده میکنند. تحمل سرمایی گیلاس زرد در برابر سرمای زمستان حدودا 24 الی 25 درجه سانتی گراد را دارد. کاشت این نهال را در مناطق گرمسیر توصیه نم شود .

نهال گیلاس زرد اورمیه

نهال گیلاس زرد اورمیه

نحوه کاشت:

به چند نکته مهم برای کاشت نهال گیلاس زرد باید توجه کرد. زمین مورد کاشت این نهال باید صاف و کانلا زهکشی شده باشد. چون این نهال بیشتر در خاک های سبک نسبت به خاک های سنگین از خود نشان میدهد. آبیاری این نهال را باید به صورت کرت بندی انجام داد. تا خاک ان دچار فرسایش و فرو رفتگی نباشد. که ضرر زیادی در ریشه و درخت زرده و مانع پوسیدگی آن می شود. 

نهال گیلاس زرد اورمیه

نهال گیلاس زرد اورمیه

لیست ارقام گیلاس:

همینطور شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید و یا با شماره های 09144101070,09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)