نهال گلابی بلادی جونیو

نهال گلابی بلادی جونیو از رقم های بسیار تجاری است . این نهال رقم زود رس از گونه های قرمز رنگ و بار دهی خوشه ای و مقاومت در برابر آتشک است . فروش این نهال بصورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز می باشد . این نهال را میتوانید بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهید . ما به کیفیت نهال ها اهمیت ویژه میدهیم . 

نهال گلابی بلادی جونیو

نهال گلابی بلادی جونیو

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبزبدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال گلابی از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گلابی بلادی جونیو

نهال گلابی بلادی جونیو

مشخصات : 

نهال گلابی بلادی جونیو از ارقام نهال گلابی است . ورود زود هنگام گونه های قرمز است .باردهی خوشه ای و ضد آتشک است . این گونه نهال گلابی از قدیمیترین گلابی محسوب میشود . منشاء این نهال ایتالیا است و از قدیمیترین نهال تجاری نامیده میشود . شاخه های این نهال قرمز رنگ بوده و بار دهی آن بصورت دسته ای و گرو هی بزرگ است . میوه این نهال را میتوان در اوایل بهر یا اوایل تابستان برداشت کرد . این نهال از رقم های بسیار بازار پسند است . انبار داری این نهال نسبت به ارقام زود رس بیشتر است . میتوان این میوه این نهال را 2 ماه در انبار سرد نگهداری کرد . این نهال در هر هکتار بیش از 39 تن است . ( خرید نهال گلابی با تخفیف )

شرایط محیطی : 

نهال گلابی بلادی جونیو این نهال عادت رشدی نسبتا عمودی دارد. رنگ چوب این نهال در بازوها و شاخه های چند ساله قرمز رنگ است . درختی با ظاهر کم برگ به نظر میرسد و باردهی آن در صورت سلامت درخت قابل توجه است . این نهال را در زمین های شیبدار و مناطق باد خیز میتوان در فاصله های بصورت 3 در 3 مربعی و 3 در 5/3 مستطیلی کشت کرد. نهال گلابی بلادی جونیو مقاومت مناسب در برابر سرمای بهاره دارد. نیاز آبیاری این نهال در فصل بهار ماه های فروردین و خرداد هر 10 روز یک بار انجام میگیرد . ولی در تابستان ماهای تیر الی شهریور هر 7 روز یک بار آبیاری میکنند . این نهال به هرس نیاز دارد و بعد از چندین سال تکرار هرس بینیاز میشود . عماکرد این نهال در هر هکتار بین 3 تا 5 تن است و ارتفاع این نهال به 3 الی 5 متر میرسد . سرمای بیشتر موجب تغییر ناپسند و گاها تغییر رنگ میوه به قهوه ای میشود . تحمل سرمای این نهال -16 درجه سانتیگراد است . ( خرید نهال گلابی )

نهال گلابی بلادی جونیو

نهال گلابی بلادی جونیو

ارقام دیگر نهال گلابی : 

نهال گلابی
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی زودرس
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی شاه میوه اصفهان

نهال گلابی تک شاخ
نهال گلابی درگزی
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی مشو
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *