نهال انار سردشت

نهال انار سردشت یگی دیگر از ارقام نهال انار است . که از رقم های بسیار تجاری و میوه متوسط است . مناسب برای مناطق سردسیری است .  و طعم بسیار شیرین و خاصیت درمانی دارد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال انار سردشت

نهال انار سردشت

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انار  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انار سردشت

نهال انار سردشت

مشخصات:

این نهال ، با ابعاد متوسط و بزرگ می باشد. عمر اقتصادی نهال  ۴۰-۳۰ سال است. این مقدار بستگی به رسیدگی و مراقبت از نهال  دارد. رنگ میوه نهال سرخ رنگ است که لکه های سفید ریزی روی پوست آن دیده می شود.گل های نهال به وقت بهار به صورت سرخ رنگ پدیدار می شوند.میوه نهال را می توان در اواخر شهریورماه و در بعضی از گونه ها اوایل شهریور برداشت کرد. برداشت نهال  در هر هکتار حدود ۲۰ الی ۱۵ تن و متوسط است. این مقدار برداشت بستگی به نوع درخت و میزان رسیدگی به موقع دارد.

شرایط محیطی:

نهال هنگام رشد به دمای بالا و گرما بیشتری احتیاج دارد. به طور کلی درجه حرارت مورد نیاز برای رشد انار سردشت حدود ۴۰ درجه سانتیگراد می باشد. در دمای زیر ۱۵- یا ۲۰- درجه سانتیگراد مقاومت خوبی ندارد وباعث صدمه به این رقم نهال انار میشود. این رقم درخت انار به ۲۰۰ تا ۴۰۰ ساعت درجه حرارت زیر ۷ درجه سانتیگراد نیاز دارد تا محصولی با کیفیت تحویل باغداران عزیز بدهد. نهال  در خاک های با زهکشی خوب رشد بهتری دارد. نهال  در انواع خاک ها (خاک شنی، لومی، یا خاک روسی) قابلیت رشد دارد.

نهال انار سردشت

نهال انار سردشت

ارقام نهال انار :

نهال انار ساوه

نهال انار رباب

نهال انار گرین گلوب

گپ فردوس

نهال انار بیدانه ژله ای

نهال انار دانه سیاه اصل

نهال انار گربان
نهال انار پوست سیاه
نهال انار پایه کوتاه
نهال انار سردشت
نهال انار سفید
نهال انار سیاه سرقندی
نهال انار دانه سیاه
نهال انار گپ فردوس
نهال انار کرین کلوب
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *